Gå til innhold

Komme iform igjen? neon tips?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke bor i byen og har noen naturstier ikke så altfor langt unna, kan du jo jogge i naturen, det er jo veldig gøy, i alle fall i fint vær. Du sier at du liker veldig godt å sykle spinningssykkel, det du kan gjøre om du har en ekte sykkel er å sykle deg en god tur (1-3 mil), det er veldig god trening for å forbrenne fett. Og man får bedre kondisjon av det.

Lenke til kommentar

Naturstier i fjell er jo perfekt, man kan jo ikke få det bedre enn det. Hvis du føler at det blir for tungt å jogge, bare går du. Å gå i motbakke er også god trening, og føttene får variert underlag, noe som er veldig bra. Husk å begynne treningen rolig, varme opp og tøye. Spis gjerne frukt etter at du har trent, og mye vann. Med sunt kosthold og regelmessig trening blir en i form på kort tid.

Lenke til kommentar

hvis du liker spinning, hadde jeg kjørt på masse spinningtimer, synts dette gjør underverker selv, spesielt på deff. så satser du muligens på en lavkarbo diett, så lenge du spiser mindre kcl enn det du forbrenner så kommer du til å miste vekt ;) 5 kg er jo ikke så altfor mye da, kanskje mye for dere jenter da :p

Lenke til kommentar

takk for tipsene. Prøvde meg på fjelltur nå nettopp.. gikk i 1 og 1/2 time og det var faktisk ganske morsomt.

Har som mål å trene tre ganger i uken nå, som jeg gjorde før.. to ganger med jogging og en gang med å gå i fjellet. Høres det bra ut? eller bør jeg gjøre det på en annen måte?

OZ-racing, kan ikke du fortelle meg litt om hva jeg ikke bør spise og hva jeg bør spise med lavkarbo diett? hihi

Lenke til kommentar
Har en plan om å gå en liten tur hver dag. Hvor lang bør den være ca?

Times tid? Rask gange i marka/fjellet (natursti) funker bra for meg. Jeg liker å høre på musikk når jeg går. :)

Edit: Jeg blir forresten helt slått ut av allergi for tiden. Det går greit hvis jeg går på fjellet, men i skogen har jeg mest lyst til å legge meg ned å dø! :p

Veldig kjipt, siden jeg faktisk synes det er gøy å gå i marka. :)

Har du forresten tenkt på treningstudio? Jeg har begynt å trene opp muskelaturen i samarbeid med fysio. (har vært syk veldig lenge). Tror jeg snart kan begynne å trene på egen hånd (etter opplegg fra fysio.) Er faktisk ganske kjekt å trene sånn. Jeg har aldri trent på treningstudio før. Kun spilt fotball, syklet, jogget etc ute i guds frie natur. ;)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

Treningsstudio har jeg tenkt på, men det er ikke helt min ting tror jeg:p Jeg har ei venninne som jogger, går tur med meg og sånn tre ganger i uka nå. Så det er god motivasjon for meg. Men vil helst gå en liten tur eller sykle på spinning-sykkelen min de dagene vi ikke trener sammen : )

Endret av tameg
Lenke til kommentar
Treningsstudio har jeg tenkt på, men det er ikke helt min ting tror jeg:p Jeg har ei venninne som jogger, går tur med meg og sånn tre ganger i uka nå. Så det er god motivasjon for meg. Men vil helst gå en liten tur eller sykle på spinning-sykkelen min de dagene vi ikke trener sammen : )

Høres lurt ut! Viktig å trives med det man gjør. :)

Lenke til kommentar

Har et spørsmål til. siden jeg jogger og går tur, så forbrenner jo det kalorier, men hvordan skal jeg gjøre for å stramme opp kroppen litt også? Pilates har jeg, men er det andre måter, som ikke er for kompliserte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...