Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikkje åpnet bilde filer pga encrypta!

Anbefalte innlegg

Først hadde jeg en Admin konto. Der lagret jeg mange bilder. Så lagde jeg en til brukerkonto med admin rettigheter, og da forsvant plutselig den andre kontoen og alle bildene. Så starter jeg opp i Safe mode og finner den gamle konteoen min igjen og alle bildene, men når jeg prøver å åpne de så får jeg ikke opp noe... jeg trykker på "Properties" og finner ut at alle bildene er encryptet.

Jeg prøver å huke av "encrypt", men da får jeg opp error og at jeg kan ignorer det..men funker ikke. Når jeg prøver å flytte filene over til en annen konto for å åpne de der så får jeg "Access denied".

Selv om bildene sikkert ble cryptert på Adminkontoen så kan likevel ikke den kontoen åpne de igjen eller sende de noen andre plass.

Hvordan decryptere jeg bildene slik at jeg kan få åpnet de?

Hva har jeg gjort? dette skjedde uten videre!

Endret av AnQ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-10579

I windows 3.11, XP, Vista, OpenBSD eller DOS?

Ikke lett å svare når vi ikke vet hvilket OS du kjörer.

Lenke til kommentar

Du må bruke dine admin rettigheter til å ta eierskap av filene. Etter du "eier" filene så har du mulighet til å flytte/slette osv. osv.

Hvis du trenger hjelp til hvordan du tar eieerskap, si i fra hviket OS du bruker (du kan evt. også bare google litt for å finne ut).

-Stigma

Lenke til kommentar

Stigma: Jeg bruker windows XP pro 64-bit! Og hvis det er "eierskap" som kan løse problemet så er jeg veldig takknemlig for hjelp!

Vizla: Ja jeg kan åpne alt untatt den bildemappa! (Fra Safe-mode gjennom tidligere Admin konto)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...