FishBone Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Jippi!!! På mandag får jeg endelig spillt litt Animal Crossing. Jeg bare lurte på om det er noen her som spiller spillet, som etterhvert som jeg får noen kule ting kunne tenke seg til å bytte litt ting og sånt... Dette blir konge! Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Heysann! Bra at du likte spillet (som de fleste andre som har det gjør), hehe jeg har det selv og har spilt endel, vi kan sikkert ordne noen besøk i byene til hverandre eller trade noen items da vettu;) Hehe blir bra det. Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Jeg har jo egentlig ikke spillt det enda, men nå får jeg faktisk prøve det idag... Kan ikke skjønne at noen syns det ser kjedelig ut... Det er jo bare så tøft! Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Vel at noen syntes det KAN se kjedlig ut er vel greit, men om det er det er en helt annen ting;) Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Ja, det er sant... Jeg gleder meg som en unge ihvertfall... Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg fikk spilt det i går, og det var bare så utrolig bra!!! Skal spille mer på lørdag... Det blir så kult... Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Jippi... Dette var et kult spill... Bare lurte på han K.K.... Når er det han kommer egentlig? Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Er det ikke søndager da? Eller husker ikke helt men trur det er søndager klokken 8 ca. kan sjekke for deg. Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 javel, takk... Har en video på dvd der han synger K.K. Samba se... Det var bare så kult... Lenke til kommentar
Nothern Star Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg har det. Har pærer, epler på vei og cherries på vei Ellers, div rare ting. Har balloon fight og tennis og hvis noen er interesserte. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 animal crossing? wtf is that? Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Har selv Ballon Fight, hehe har du testet 2 player på det? Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 northern star: Jeg har pærer kokosnøtter og soccer... Men jeg trenger peach. Eller, trenger kanskje ikke, men det hadde vært kjekt... Balloon Fight har jeg sinna lyst på... Lenke til kommentar
Nothern Star Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 northern star: Jeg har pærer kokosnøtter og soccer... Men jeg trenger peach. Eller, trenger kanskje ikke, men det hadde vært kjekt... Balloon Fight har jeg sinna lyst på... soccer for balloon fight? har peaches og nå...en peach for en kokosnøtt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå