oleberget Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Heisann. er helt ny med Linux, fikk meg Ubuntu 8.4 Hardy Heron i går. Jeg fikk til det meste men Flash Playern min er klikket.. da jeg skal på Youtube f.eks. så åpner filmen seg men den bare spilles ikke av.. uansett hva jeg gjør.. har testet med flere 10 talls filmer.. så lurer på hvordan jeg kan få fjernet den flashplayern jeg var så dum å instalerte.. den hete noe med Flashplugin-nonfree hvis jeg ikke husker feil.. fant den i Synaptik Pakke stedet.. da jeg søkte på flash. Og min XMMS player er vel litt rar.. da jeg skal minimere den blir kunn playern minimert og ikke playlisten. Noen som vet hva dette kommer av også ? Blir glad for detaljerte svar hvor jeg skal gå osv.. er ikke så flink med dette enda Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 flashplugin-nonfree skal virke. Men du kan gå inn i Synaptic (under Administrasjon) og fjerne / installere programmer der. Når det gjelder XMMS.. Jeg har ikke brukt det på evigheter nå, så kan ikke si så mye om det, desverre. Nå for tiden bruker jeg for det meste Amarok eller Rhythmbox. Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 xmms er vel egentlig utdatert.. Dersom du vil ha en winamp-klone bør du heller se på audacious da denne visstnok er bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå