Gå til innhold

Naturbilde med hund (igjen), siste på en stund - newbie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. Jeg syns ikke det ser ut som den er festet i de stengene, ikke i det hele tatt. Faktisk så kan jeg ikke engang i min såkalte villeste fantasi forestille meg at den er festet sånn. Og å si det syns jeg er helt bak mål Det er på en måte å lete etter noe å kritisere fotografen for uten å være slem. Bildet er dårlig som hundebilde iallefall, det tror jeg juliess kan være enig i. Hunden er uskarp, iallefall i dette formatet. Kanskje ikke uskarp som i at fokus ikke traff, men noe skaper en rar effekt som gjør at jeg syns det ser ut som at hunden tilfeldigvis er kommet med på bildet. I tillegg fremstår himmelen som helt utbrent. Iallefall på min skjerm. Man ser noen skyer der, det er sant men ellers er det skjærende å se på. Igjen kan det være min skjerm som er for lys.

Tauet kan du ikke gjøre noe med. Det ligger der. Alle forstår jo at du ikke kan løpe bort for å fjerne det før du tar bildet. Men som en annen kommenterte kan du fjerne det i redigering. Men jeg tviler på det. Det er vanskelig å fjerne ting på så fremtredende steder i bildet uten at det blir synlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...