NuB Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Saken er at jeg har trøbbel med en ny pc og trenger å låne noe mindre hurtig minne hos en kompis for å jobbe meg fram til feilårsaken. Han har fått pcen sin i en av disse Komplett.pc-pakkene. Jeg fikk litt kalde føtter da jeg så klistrelappforsgling på kabinettet. Jeg trodde ikke Komplett hadde det men kan hende at de har det der med at garantien ik ke gjelder dersom du åpner pcen? Han vet ingenting om det og jeg kunne ikke finne noe dookumentasjon om det. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Av over 40 som har lest spørsmålet er det ingen som har peiling? Jeg heller mot å tro de har en slik bestemmelse ettersom kabinettet er forseglet, men hvis de ikke har det hadde det væt veldig greit å vite det fordi jeg trenger en RAM-brikke fra det kabinettet. Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Hva med å ringe komplett? Eller sende en mail?? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Selvfølgelig er det for å holde fingrene dine ute av boksen. Du kan for all del bare rive den over, men regn med at garantien går fløyten. Jeg vet ikke hvor mye det har å si i praksis, men... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Komplett pleier å være greie der. Jeg ringte om et problem en gang i tiden og da sa de "åpne kabinettet osv...". Sier de det til meg sier de det antageligvis til flere. De hjalp meg forresten med en harddisk som jeg ikke hadde kjøpt hos dem heller. (Nei, jeg kjenner ingen der eller noe slikt som dere mistenksomme sjeler tror om meg når dere sitter i sofakroken og slapper av med å lese poster på forumet.) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 men da sa de jo åpne kabinettet siden forseglingen allerede var brutt :wink: Nei garanti er gull husk det, send en mail og spør eller bedre ring Lenke til kommentar
NuB Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Vel, hadde det vært min pc hadde det vært greit, men vil ikke skape vansker for kompisen. Forbanna kjipt, jeg trenger å få tak i noe lavhastighets-DDR-RAM for å teste. Får heller prøve å få fatt på en tryllekunstner. Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Hallo folkens! Vi får prøve å klare opp i dette for dere. Ja, alle våre PCer leveres med ett segl bak på PCen som lyder "OK". Dette seglet settes på alle Pcer etter de er ferdig produsert og testet her hos oss, ett slags kvalitetsstempel. Vi er fullt klar over at flere ønsker å modifisere Pcene i etterkant. Noen vil ha ekstra minne, ekstra harddisk, bytte skjermkort osv. Vi kan selvfølgelig ikke begrense deres muligheter til å gjøre dette ved å ta vekk garantien hvis seglet blir brutt. Saken her er -hvis- det skulle evt. bli en garantisak, så ser vi at seglet er brutt og at du har vært inne i Pcen. Vi kan da ta kontakt med deg for å forhøre oss om hva som er gjort i Pcen, slik at vi lettere kan finne frem til feilen. Garantien vår på 3 år har dere uansett. Kort oppsummert: Bryt seglet og jobb med Pcen din i god tro. Garantien har du i 3 år selv om seglet er brutt. Med vennlig hilsen Komplett.no Lenke til kommentar
NuB Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Det var det jeg ville høre, takk for info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå