hernil Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg har et lite, men irriterende problem med noe så enkelt som en liste som inneholder navn, telefonnummer og e-mail. Den er satt opp i tabeller og formatert med css. Problemet er at når jeg formaterer navnene, to forskjellige overskrifter, numrene og e-mail linkene som jeg vil så blir ikke nummer og mail på linje med navnene. Det er sikkert en fillefeil jeg ikke ser, men kunne noen være så snille og hjelpe meg? Slenger i førsteomgang med css-koden, si ifra om html er nødvendig. Takker så mye for hjelp! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Bilde Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor CSS Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor @charset "utf-8";/* CSS Document */ h2 { font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 16px; color: #000000; font-weight: bold; height: auto; width: auto; } p { font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px; color: #FF0000; font-weight: bold; position: fixed; height: auto; width: auto; } .tlf { font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px; font-weight: bold; height: auto; } .mail { font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px; font-weight: bold; color: #A0A0A4; } h1 { font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 18px; color: #FF0000; position: fixed; height: auto; width: auto; } table { } .p2 { font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px; color: #000000; font-weight: bold; position: fixed; height: auto; width: auto; margin-top: 25px; } Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hadde vært greit om du la ut HTML-filen og. :-) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Hei. Løste det etter en del knoting, i bunn og grunn viste problemet seg å ha en sammenheng med at jeg brukte h2 og p som jeg hadde endret selv (ikke spør hvorfor, noen ting forstår man seg bare ikke på). Fikset det ved å rett og slett lage .h2 .p fra "bunnen av". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå