konduktans Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Smak og behag, sier nå jeg. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 'conflict'Kjøp lakk på biltema og lakk selv? Ja kunne absolutt det. Har ikke gjort det så mye så tror resultatet mitt ikke ville blitt så fint..hehe Men kabinettet skal absolutt vurderes til damen.. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Ja kunne absolutt det. Har ikke gjort det så mye så tror resultatet mitt ikke ville blitt så fint..hehe Nei, nå får du gi deg. Sølv/grå er jo den enkleste lakken å bruke! Kjøp en lakke med grå primer, spray tynne, tynne lag utover hele kabinettet. Så tar du sølvlakken og sprayer enda tynnere lag oppå det. Ikke dekk hele overflaten på første laget, men gjør som anki gjorde på wiiboxen hvis du er usikker. Så sprayer du 4-5 kjempetynne lag med 30 sek mellomrom, og hele kassa er sølvfarget. Etter det har tørka i noen minutter(men fortsatt er litt vått) tar du klarlakken og sprayer et par drittynne lag. Da blir ikke kabinettet ript opp på samme måte, og det svarte vil ikke komme frem igjen! Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Med Three Hundred har Antec laget et meget attraktivt kabinett. Les mer Veldig fint kabinett, skal bestille det selv Hadde vært kult vist jeg hadde skåret en åpen sde på den helt sorte sida og kjøpt plast som jeg kunne festa over.. Noen som vet om disse ville kunne passe fint i fronten? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo....aspx?plid=2886 Hadde vært kult å fått det til. Hadde hatt lillebroren til 900 bare kulere da Veldig fint at det er ganske stilrent fra før Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo....aspx?plid=2886 Passer dårlig de der. Skal være 120x120, ikke 80x80 vifter Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo....aspx?plid=2886 Passer dårlig de der. Skal være 120x120, ikke 80x80 vifter I fronten altså Syntes jeg leste at viftene i fronten av kabinettet var 120 x 120 jeg. Men ok Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Med Three Hundred har Antec laget et meget attraktivt kabinett. Les mer Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ehm, ja, det er nettopp det jeg sa. Du linka til 80x80 vifter, men de passer ikke, siden det skal sitte 120x120 vifter i fronten. Lenke til kommentar
chros94 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har kjøpt det. Kjempe fornøyd men har ikke fått testa det enda, venter på hovetkort, Vista, RAM og HDD. har testa, sån å holdt et Asus Radeon HD 4850 i handa inni der, og det passet. Bare dumt at det ikke er med 2x120mm vifter i front og at det ikke er sidevindu. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Er da smak og behag det med sidevindu, men jeg er enig i det med viftene. Skulle vært to stykk stillegående vifter uten lys som fulgte med:) Vindu kan du kjøpe på microplex og sette inn selv hvis du vil:) Lenke til kommentar
chros94 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 har kjøpt det fungere: KJEMPE BRA!! eneste minus til nå er: viftene bråker når de står på high eller...SUPERT kabinett anbefales på det sterkeste kan legge du bilder hvis dere ønsker det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Liten bump her men.... Lurer på å kjøpe dette som serverkabinett. Burde vel gå bra? Plass til 6 harddisker, med god kjøling i front (har vifter). Og det er støvfilter også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå