Pysj Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Med Three Hundred har Antec laget et meget attraktivt kabinett. Les mer Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Om dette var å fåes i sølv så hadde jeg bestilt med en gang.. Synd det er bare i svart\sort. Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Fin artikkel dette her. Er på utkikk etter et billig og stilrent svart kabinett med god kjøling. Tror jeg går for denne. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Likte prislappen! Eneste som trakk det litt ned var mangel på sidevindu og mest av alt, ingen støydemping for harddisker. Det at harddisk-"buret" ike kan tas ut liker jeg ikke. Men ellers så dette jo riktig så snasent ut! Lenke til kommentar
arnakke Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Jeg har dette kabinettet og kan ikke si nok godt om det. Skal det brukes til spill er viftene vel "stille" nok. Ellers er det så rimmelig i pris at det kan tilpasses mange behov før det kommer opp i prisen til 900'eren Det er riktig at avstanden fra PSU'en til P4 kontakten på hovedkort kan bli i korteste laget, skaff en P4 forlengerledning. Jeg snudde PSU'en og skar et hull i bunden, slik at luften slipper ut den veien. Kassa er fin som den er,......men med litt 'sølv' spraylakkering og klarlakk kan den bli midt i blikken for en og enhver....... PS.....bruker ikke vifte på Scythe Infinity-kjøleren....... Endret 26. juni 2008 av arnakke Lenke til kommentar
Professional Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Bra kabinett, men har du de største skjemkortene så må du fram med skjereutstyr siden nederste delen ikke kan fjernest. -inmo Lenke til kommentar
HWE Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Er det plass til radeon 4870 uten å kutte eller komme i konflikt med harddisker ? Lenke til kommentar
arnakke Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Er det plass til radeon 4870 uten å kutte eller komme i konflikt med harddisker ? Jeg finner dessverre ikke målene på Radeon HD 4870. Men jeg kan si det er 24,5 cm mellom PCI åpning til min ene harddisk, uten harddisk er det 27,5 cm. Jeg har et Gigabyte GA P35 DS3L hovedkort. Det er plass til 6 harddisker, så er det ikke plass til skjermkortet må du 'leve' med 4 HD'er. Håper dette er til litt hjelp. hilsen...arnakke Lenke til kommentar
HWE Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Takk. Ser ut som 4870X2 skal være 27 cm langt ( http://www.hardware-aktuell.com/viewnews.php?article=822 ) og 4850 og 4870 er 23 cm ifølge her: http://www.hardware-aktuell.com/viewnews.php?article=816 Endret 26. juni 2008 av hwe Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Fremstår som et glimrende kabinett til en meget rimelig pris. Burde forhåpentligvis bli standard på alle kabinetter fremover at PSU plasseres nede og har top-vent/utlufting oppe slik som her. Skal jeg sette fingeren på noe, er det kun at det ikke er ferdig pre-fabrikerte hull så man kan vende PSU ned, hvis man foretrekker det. 10/10 Endret 26. juni 2008 av Mekanicus Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Har Ninehundred kabinettet på en av mine maskiner og meget fornøyd med det. Three hundred virka også som et veldig bra kabinett til prisen. Antec virker iallefall som en meget god aktør på kabinett Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Dette er jo "Ninehundred made nice and cheap". Ser bedre ut, koster mindere Tipper dette blir en vinner i budsjett og mellomklassen. Lenke til kommentar
Asazy Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hvordan er det med plassen rundt cpu-kjøler? Er det plass til Zalmans 9500- og 9700-serie? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Ser ut som et ganske bra kabinett for en billig penge dette her Og det vel sikkert et godt casemoddings-kabinett, er sikkert mye kan gjøre med det. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg hadde likt kabinettet mer om man kunne montert PSU'en i toppen med viften opp slik at den fikk frisk luft utenfra. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Om dette var å fåes i sølv så hadde jeg bestilt med en gang..Synd det er bare i svart\sort. Kjøp lakk på biltema og lakk selv? Dette er jo "Ninehundred made nice and cheap". Ser bedre ut, koster mindere Tipper dette blir en vinner i budsjett og mellomklassen. Det tror jeg og! Jeg trenger skikkelig billig, men fortsatt høykvalitets kabinett, og dette virker perfekt for meg! Skal bestilles så fort jeg får penger. @HW.no: Sweclockers skriver bedre tester enn dere! Bedre og flere bilder og både mer detaljert og mer relevant tekst. Dere burde ta etter dem når dere skriver tester EDIT: Det må jo være perfekt som hjemmeserver-kabinett? God kjøling, som gjør at komponentene holder lenge, stilrent design og mange HDD-plasser! Skal ha et slikt til serveren min:) Endret 27. juni 2008 av conflict Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Det perfekte hjemmeserverkabinettet har alltid vært Coolermaster Stacker Det beste kabinettet jeg noensinne har kjøpt og som tar 12-16 disker uten problemer og med 120mm stillegående kjøling for hver 4. disk. Jeg har kjørt 12 disker i dette noen år nå. Endret 27. juni 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Stilrent og flott.. dette liker jeg. Blir min første komponent til min nye pc idag tror jeg. Skjermkortet ser ut til å akkurat gå inn, og de liker jeg. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Det perfekte hjemmeserverkabinettet har alltid vært Coolermaster Stacker Det beste kabinettet jeg noensinne har kjøpt og som tar 12-16 disker uten problemer og med 120mm stillegående kjøling for hver 4. disk. Jeg har kjørt 12 disker i dette noen år nå. Det er jo mongodyrt! Holder meg til Three Hundred jeg ^^ Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Om dette var å fåes i sølv så hadde jeg bestilt med en gang..Synd det er bare i svart\sort. Kjøp lakk på biltema og lakk selv? Sølv er ut.. Både på biler og kabinetter. Black is beautiful! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå