mg_martin Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Heisann.. Jeg mottok vitnemålet mitt idag. Det viste seg at det var gjort feil med fagene. 2 fag jeg ikke har hatt er oppført på vitnemålet.. samtidig er 2 fag jeg har hatt ikke vist.. Altså de har klart å bytte om. Blir lettere forbanna av at de skal klare å gjøre feil med noe så viktig. Fagene er vel oppført elektronisk fra starten av så det burde vel ikke være noe problem... Inkompetente idioter. Spørsmålet er.. Hvor skal jeg henvende meg for å få rettet feilen og få tilsendt nytt vitnemål? Endret 26. juni 2008 av mg_martin Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Du kan vel begynne med å kontakte "resepsjonen" på skolen du går på. De er vel på jobb i dag antar jeg. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg vil tippe dette gjeler videregående skole? I så fall, ring til din videregående skole og forklar hva som er problemet. Det er skolen som skriver ut vitnemålene, så jeg vil tro det er de du skal ta kontakt med. Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Problem løst.. snakket med skolen. Det skulle være sånn tydeligvis siden jeg gikk den gamle reformen men hadde valgfag fra den nye.. Tåpelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå