Testdrive Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Tittelen sier vel det meste, har Windows XP og trenger og komme meg inn i sikkerhetsmous for og fikse noen drivere som ødelegge under oppstart. Har kommet meg noen ganger inn i sikkerhetsmodus men dette når jeg har styrt noe fryktelig, hvordan kommer man enkelt inn? Er det en taste kombinasjon man må taste ellr? En annen ting sånn i farten, hvorfor er det slik flere av trådene som blir lakt ut på forumet om data får over 100 svar mens noen ikke får et eneste en? Har flere tråder ute men har svært problemer med og få svar, skriver utfyllende tittel og prøver og forklare på beste måte, hva kan hjelpe? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Tittelen sier vel det meste, har Windows XP og trenger og komme meg inn i sikkerhetsmous for og fikse noen drivere som ødelegge under oppstart. Har kommet meg noen ganger inn i sikkerhetsmodus men dette når jeg har styrt noe fryktelig, hvordan kommer man enkelt inn? Er det en taste kombinasjon man må taste ellr? En annen ting sånn i farten, hvorfor er det slik flere av trådene som blir lakt ut på forumet om data får over 100 svar mens noen ikke får et eneste en? Har flere tråder ute men har svært problemer med og få svar, skriver utfyllende tittel og prøver og forklare på beste måte, hva kan hjelpe? Trykk F8 rett etter post screen. Velg alternativet som passer for deg. Noen ganger er det flere aktive folk på forumet enn andre. Noen ganger er det interessante diskusjoner, andre ganger så er svaret enkelt - slik som her. Lykke til. Ta gjerne kontakt på PM om du trenger mer hjelp. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå