Mirann Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Åja wops..xD trøtt. xD Kalender på 3 UKER DA! He he.. Ev. en medaljong uten bilde! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Haha, ja det blir jo et spennende minne å gi til kjæresten Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Dette ble litt vel mye kliss for min del. Har hun sagt at hun trenger noe, eller er det du selv som bare tror det? Lenke til kommentar
Gjest _Trådstarter_ Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Tusen takk for alle foreslagene folkens... .. Assa, Hun har ikke sagt at vil ha minne.. Men jeg vet hvor mye vi kommer til å savne hverandre, og derfor sa hun at hun skulle gi meg minne.. Så tenkte jeg at jeg skulle gi henne noe også.. Lenke til kommentar
Gjest _Trådstarter_ Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Likte forresten ideen om å lage kalender, men klarer ikke helt å forestille meg hvordan den skal være? xD Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Likte forresten ideen om å lage kalender, men klarer ikke helt å forestille meg hvordan den skal være? xD Hihi! Jo, hun skal altså åpne en lapp eller en boks hverdag hvor det står et lite kjærlighetsdikt (enten du har skrevet selv eller ikke), tanker du har hatt for henne, hva du føler for henne, hva du tenkte da du så henne for første gang, opplevelser du hadde sammen med henne som fremdeles sitter i hjertet og sånt. Smykker og ring,...ikke nødvendigvis dyre. Plast ringer med hjerter Ellers så kan du kjøpe små gaver til 21 dager. Alt fra hjerteformet såper til snop. ^^ Gavekort og penger? Romantisk nok ^^ Så lenger hun ikke blir skuffet når hun åpner kalederen sin og gleder seg til neste dag ^^ Blir nesten litt småforelska nå jeg. xD Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 *Sende en egen kalender til Valvildi* Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 *Sende en egen kalender til Valvildi* Takk takk! ^^ Jeg driver og lager sånne papirkunst greier. Altså bretter og lager ting utifra papir. ^^ Så jeg er glad i å lage sånt. Kunne ha laget kalenderen! Men meningen han skal lage den selv Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Damn, jeg som trodde du skulle sende din egen lille kalender til meg som inneholdt en vågalt bilde for hver dag Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Damn, jeg som trodde du skulle sende din egen lille kalender til meg som inneholdt en vågalt bilde for hver dag Kunne jo det da. Hvis du gjør det samme Det var også en god ide Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Count me in! Faen, nå var vi mye off-topic Valvildi.. Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Count me in! Faen, nå var vi mye off-topic Valvildi.. Få din først. Neida, det var faktisk gode ideer til han karen. ^^ 21 vågale bilder av ham i kalenderen til damen. ^^ Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg "lånte" bort en bamse hos typen min da vi fortsatt var tidlig i forholdet. Han sa at hver gang han så på bamsen så tenkte han automatisk på meg som eier den. Kanskje du også burde "låne" bort en gjenstand du eier i hennes hus? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hei.Det har seg sånn at jeg må dra på en 3 ukers ferie som jeg ikke har særlig lyst til å dra på. Mest pga. dama. Vi klarer oss ikke uten hverandre så lenge. Men uansett så tenkte jeg å gi henne en gave, eller et minne fra meg eller noe. Så jeg lurer på hva jeg burde gi henne? Takker for svar Er du seriøs? Det er 3 uker, ta deg sammen. Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Er du på tre ukers ferie nå eller? Men i så fall må du fortelle hva du gav dama di. ^^ Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Gi henne en av t-skjortene dine så kan hun sove i den. Det er ganske søtt og sånn. Yeah. Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hei.Det har seg sånn at jeg må dra på en 3 ukers ferie som jeg ikke har særlig lyst til å dra på. Mest pga. dama. Vi klarer oss ikke uten hverandre så lenge. Men uansett så tenkte jeg å gi henne en gave, eller et minne fra meg eller noe. Så jeg lurer på hva jeg burde gi henne? Takker for svar Er du seriøs? Det er 3 uker, ta deg sammen. 3 uker er mer en nok.. Er i samme situasjon selv, bare at det er damen som har reist.... Lenke til kommentar
Alpha123 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 kjøp henne et smykke og skriv et lite dikt Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Åja, bare skumleste sånn fort. Bamse som sier "I love u" Om hun liker bøker, gi en fin bok som tar 3 mnd å lese ferdig. En kalender som minner om julekalender... bare som varer i 3 mnd. Det kan være lapper med søte ord som hun skal åpne daglig Gah...fikk lyst til å være gutt nå. xD Det er snakk om 3 UKER, ikke mnd. Åja wops..xD trøtt. xD Kalender på 3 UKER DA! 3 måneder går da greit, bare å fortsette på den neste gang han reiser bort. Gi henne en av t-skjortene dine så kan hun sove i den. Det er ganske søtt og sånn. Yeah. Fint midt på sommeren, da hun kan svette og sikle og gjøre alt mulig rart med den mens hun sover. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Ikke alle har en dame som sikler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå