Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Borte fra dama i 3 uker, minne?

Gjest Guest_enellerannen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest _Trådstarter_

Tusen takk for alle foreslagene folkens... :thumbup: ..

Assa, Hun har ikke sagt at vil ha minne.. Men jeg vet hvor mye vi kommer til å savne hverandre, og derfor sa hun at hun skulle gi meg minne.. Så tenkte jeg at jeg skulle gi henne noe også.. :)

Lenke til kommentar
Gjest _Trådstarter_

Likte forresten ideen om å lage kalender, men klarer ikke helt å forestille meg hvordan den skal være? xD

Lenke til kommentar
Likte forresten ideen om å lage kalender, men klarer ikke helt å forestille meg hvordan den skal være? xD

Hihi! Jo, hun skal altså åpne en lapp eller en boks hverdag hvor det står et lite kjærlighetsdikt (enten du har skrevet selv eller ikke), tanker du har hatt for henne, hva du føler for henne, hva du tenkte da du så henne for første gang, opplevelser du hadde sammen med henne som fremdeles sitter i hjertet og sånt. Smykker og ring,...ikke nødvendigvis dyre. Plast ringer med hjerter :p

Ellers så kan du kjøpe små gaver til 21 dager. Alt fra hjerteformet såper til snop. ^^ Gavekort og penger?

Romantisk nok ^^ Så lenger hun ikke blir skuffet når hun åpner kalederen sin og gleder seg til neste dag ^^

Blir nesten litt småforelska nå jeg. xD

Lenke til kommentar
*Sende en egen kalender til Valvildi*

Takk takk! ^^

Jeg driver og lager sånne papirkunst greier. Altså bretter og lager ting utifra papir. ^^ Så jeg er glad i å lage sånt.

Kunne ha laget kalenderen! Men meningen han skal lage den selv :p

Lenke til kommentar
Hei.

Det har seg sånn at jeg må dra på en 3 ukers ferie som jeg ikke har særlig lyst til å dra på. Mest pga. dama. Vi klarer oss ikke uten hverandre så lenge. Men uansett så tenkte jeg å gi henne en gave, eller et minne fra meg eller noe. Så jeg lurer på hva jeg burde gi henne?

Takker for svar :)

Er du seriøs? :roll:

Det er 3 uker, ta deg sammen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei.

Det har seg sånn at jeg må dra på en 3 ukers ferie som jeg ikke har særlig lyst til å dra på. Mest pga. dama. Vi klarer oss ikke uten hverandre så lenge. Men uansett så tenkte jeg å gi henne en gave, eller et minne fra meg eller noe. Så jeg lurer på hva jeg burde gi henne?

Takker for svar :)

Er du seriøs? :roll:

Det er 3 uker, ta deg sammen.

3 uker er mer en nok.. Er i samme situasjon selv, bare at det er damen som har reist....

Lenke til kommentar
Åja, bare skumleste sånn fort.

Bamse som sier "I love u"

Om hun liker bøker, gi en fin bok som tar 3 mnd å lese ferdig. :)

En kalender som minner om julekalender... :p bare som varer i 3 mnd. Det kan være lapper med søte ord som hun skal åpne daglig :p

Gah...fikk lyst til å være gutt nå. xD

Det er snakk om 3 UKER, ikke mnd.

Åja wops..xD trøtt. xD Kalender på 3 UKER DA!

3 måneder går da greit, bare å fortsette på den neste gang han reiser bort.

Gi henne en av t-skjortene dine så kan hun sove i den. Det er ganske søtt og sånn. Yeah.

Fint midt på sommeren, da hun kan svette og sikle og gjøre alt mulig rart med den mens hun sover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...