Gjest Guest_enellerannen Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hei. Det har seg sånn at jeg må dra på en 3 ukers ferie som jeg ikke har særlig lyst til å dra på. Mest pga. dama. Vi klarer oss ikke uten hverandre så lenge. Men uansett så tenkte jeg å gi henne en gave, eller et minne fra meg eller noe. Så jeg lurer på hva jeg burde gi henne? Takker for svar Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Fotoalbum kanskje? Med bilder fra ting dere har opplevd sammen. Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hehe, 3 uker fra hverandre har vel aldri skadet noen. Men jeg tolker det sånn at dere nettopp har blitt sammen og egentlig bare vil tafse på hverandre hele tida. Hva med et lite bilde av dere to, i en litt fin ramme? Sånn pocket-size. Ikke vet jeg, idéen er jo litt snodig til å begynne med. Lenke til kommentar
Gjest _Trådstarter_ Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Vi har vært sammen i 7 mnd, så.. Nei, Vi har ikke nettopp blitt sammen.. Men, Likte ikke helt de ideene med bilder.. Men takk for foreslaget uans.. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Om du har noen flotte bilder av dere to sammen er det ikke noe annet som kan bli bedre enn det Ting som må kjøpes for penger er bare "verdiløse" gjenstander i forhold. Endret 26. juni 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
Gjest _Trådstarter_ Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg har en grunn til det egentlig, som jeg helst ikke vil nevne her.. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Kjøp en sånn liten bamse med hjerte, eller "I Love You" på, eller noe lignende. Tror vel ikke hun glemmer deg uansett da Lenke til kommentar
Gjest _Trådstarter_ Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Det kunne jeg kanskje gjort.. Men hvor får man kjøpt sånne? ^^ Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Overalt! Hehe. Bokhandler, lekebutikk, Nille.... Spørsmålet er nesten hvor du _ikke_ finner det. Lenke til kommentar
Gjest _Trådstarter_ Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hehe, okei.. Skal tenke litt på det.. Takk for foreslaget.. .. Andre foreslag? ;D Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 wow, hele tre uker? skriv brev til henne. Send postkort hver dag. DET er søtt det... Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Gi henne bokseren din (uvasket). Lenke til kommentar
DMN Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 gi hu et eller annet som hu kan se på for å huske deg (ikke at jeg sier hu kommer til å glemme deg :!: ), trenger ikke være store greiene, en liten ring eller et inngravert hjertekjede som du deler i to halvhjerter? Mens du er på ferien derimot så kan du lage en slags dagbok hvor du skriver brev til henne, forså å gi hu boka når du kommer hjem. Viser at du har tenkt på hu hver dag som har gått Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Tror dere begge overlever 3 uker uten en gave/minne på forhånd. Kjøp heller noe fint til henne der du skal være. Lenke til kommentar
Jordbaerdrops Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Gi henne minne-gave når du skal være borte i 3 uke? :S holder det ikke bare å gi henne en av t-skjortene dine.. ? :S Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 En sånn medaljong med bilde av dere inni ^^ Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg forstod det slik at han ikke ville ha noe med bilde Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Åja, bare skumleste sånn fort. Bamse som sier "I love u" Om hun liker bøker, gi en fin bok som tar 3 mnd å lese ferdig. En kalender som minner om julekalender... bare som varer i 3 mnd. Det kan være lapper med søte ord som hun skal åpne daglig Gah...fikk lyst til å være gutt nå. xD Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Åja, bare skumleste sånn fort. Bamse som sier "I love u" Om hun liker bøker, gi en fin bok som tar 3 mnd å lese ferdig. En kalender som minner om julekalender... bare som varer i 3 mnd. Det kan være lapper med søte ord som hun skal åpne daglig Gah...fikk lyst til å være gutt nå. xD Det er snakk om 3 UKER, ikke mnd. Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Åja, bare skumleste sånn fort. Bamse som sier "I love u" Om hun liker bøker, gi en fin bok som tar 3 mnd å lese ferdig. En kalender som minner om julekalender... bare som varer i 3 mnd. Det kan være lapper med søte ord som hun skal åpne daglig Gah...fikk lyst til å være gutt nå. xD Det er snakk om 3 UKER, ikke mnd. Åja wops..xD trøtt. xD Kalender på 3 UKER DA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå