znace Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hei. jeg får ikke spillt age of conan i vista forde jeg ikke har sp 1. og da prøver jeg å instalere sp 1 til vista men får en feil melling. 8024200D er den ene feil koden på windows oppdate. har googla feilkoden og fant masse greier. men skjønte ikke bære av det... så prøvde jeg å laste den ned(sp 1) og så instalere den og da får jeg dette som er i fila mi. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
znace Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) upps sorry Lenke til kommentar
znace Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 gjore noe greier her nå så nå er feilkoden 0x80070002 i stedde. har googla dette og fikk denne linken her :http://support.microsoft.com/kb/910336 der er det et annet lite problem og da. jeg finner ikke Automatic Updates service i listen. er ganske sikker på at den ikke er der og.... forde de eneste som starter på A er applications(experiments,info og layer geteway servise) men prøvde og skru av auto oppdates manuelt fra kontrollpanel men fungerte like mye. instalaskjonen blir i vertfall fulført nå da men i det den skal rstarte så kommer feilmellingen. hjelp!!!! Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Funnet noen løsning? Jeg har samme problemet som du refererer til i den øverste posten... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Bildet OP postet henviser til denne saken: http://support.microsoft.com/kb/947366 Følg tipsene og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå