mars001 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Merket dette problemet med en gang, men tenkte å sjekke litt nærmere før jeg installerer XP igjen Plutselig begynner den en kjernen å jobbe som besatt, vanligvis 98-100% men med hva? Systemet "fryser" et bittelite sekund hele tiden og tingene jeg gjør f.eks skriver her nå kommer POFF som om det ligger i en buffer og venter. Hvis jeg restarter maskinen KAN det gå en liten stund før det skjer men vanligvis er det ganske fort. Veldig irriterende, legger ved et screenshot, håper noen kan hjelp. Takk Endret 26. juni 2008 av mars001 Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Sånn ser det ut etter en reboot, når den har fått roet seg. Før det er igang igjen.... Lenke til kommentar
IP Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Høy cpu-bruk som ikke er tilordnet en prosess skyldes avbruddshåndtering. Se etter driveroppdateringer for grafikkorkt mm. IP Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Takk for tipset. Brukte en sånn hjemmemekka driver for å få sb live til å funke i vista, godt mulig det er den som gjorde det. Fjernet kortet nå og oppdatert resten av driverne, så får vi se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå