Howard Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 CeBIT: ASUS overrasker stadig Når man kommer fra lilleputtstaten Norge føler man seg ikke så høy i hatten på verden største IT-messe. Da hjelper det unektelig å se reklame for din egen nettside i stort format hos verdens største produsent av hovedkort. Les artikkelen her. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Jeg må si at jeg ble ekstremt overrasket, er kjempefornøyd med innsatsen deres og jeg må si at det var littegrann usannsynlig at noe slikt kunne skje. Men det skjedde, stå på! Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Kult med hw.no reklame på ASUS sine banners.. Litt kjipt med Norwey, men who cares? Fin reklame det Lenke til kommentar
airguard Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 kjempegøy så stå på gutter. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Utrolig bra! Dere gjør en god jobb! Njaal Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Hw.no er i eliten. Kansje kortet var så dårlig at dere var de eneste som gidde bra karakter. Bare fleip det ja, dere gjør en god jobb. Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 wow, imponerende... kanskje andre produsenter vil følge etter det gode eksempelet... hvor mange besøkende er det egentlig på hw.no årlig? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 HEIS FLAGGET!!! FOR NÅ SKJER DET SJELDNE ; AT SELV JEG SIER AT DERE GJØR EN GOD JOBB OG PENT HANDTVERK!!! Forsiktig med vinsmakingen nå ....He,he.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Men det er da ikke noe rart egentlig. barbara.no var f.eks det første nettstedet i verden offentliggjøre logoen til Intels Pentium 4-M prosessor, så at hardware.no blir lagt merke til er da ikke så rart Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Er det noe jeg liker så er det når norge blir lagt merke til i utlandet, men de får lete lenge etter Norwey i atlaset da... Iraq/Iran, Norway/Norwey... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 GO HW.NO nice at de får slik oppmerksomhet! Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Genialt Litt ubrukelig det "Norwey" greiene da, men uansett ! GO HW! Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Er det noe jeg liker så er det når norge blir lagt merke til i utlandet, men de får lete lenge etter Norwey i atlaset da... Iraq/Iran, Norway/Norwey... Skjønte ikke helt det siste der.. Du vet vel at Iraq og Iran ikke er samme land? Det er jo alltids knall med reklame, stå på! Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Gratulerer! Men snart må dere kanskje begynne å lage en engelsk versjon også? Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Gratulerer.. bare å stå på..! Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Er det noe jeg liker så er det når norge blir lagt merke til i utlandet, men de får lete lenge etter Norwey i atlaset da... Iraq/Iran, Norway/Norwey... Skjønte ikke helt det siste der.. Du vet vel at Iraq og Iran ikke er samme land? Det er jo alltids knall med reklame, stå på! Vet Iraq og Iran er 2 forskjellige land. Folk kan jo tro at Norwey er et eget land for det finnes jo eksempler på nesten like navn. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 heldiggriser som får lov og være der.. MEG og vil! De hadde vert dumme viss de hadde unlatt en 6er og editors choice... Bra jobba? Burde HW.no gi all hardware 6 bare for og komme på skrytevegger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå