tomsi42 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Takk for tilliten. Jeg har fått svar på e-posten, og mine forslag skal tas opp internt. bl.a. med de som er ansvarlig for diskusjon.no. Mange folk på ferie osv. Så det vil nok gå et par uker før vi vet om forslaget går igjennom. Jeg selv er i Danmark nå, og vil kun være innom sporadisk resten av uka. Og enda mindre neste uke. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg vil også takke for tilliten. Det er smigrende, men jeg er nok langtfra uten feilskjær. Jeg må nok forandre litt adferd som moderator. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 interesant.. håper kritikken tar seg opp når dette kommer på plass. Har vært etterlengtet. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg har fått myndighet fra forumstyret til å gjennomføre endringer på disse retningslinjene, og fra og med i dag er det disse som gjelder. Det er i all hovedsak de foreslåtte endringene som innføres, noe redigert og med ett og annet tillegg. Kom gjerne med tilbakemeldinger og forslag til endringer i den aktuelle tråden. Lenke til kommentar
Philo Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Fjern "tre ords regelen" fra BK. (Det virker dog mest som "utenforstående" moderatorer som innimellom kommer inn her og skal håndheve den) Skal Akam tvinge fotografer til å ha et minimum antall ord som Tittel på bildene sine? Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Så langt jeg kan se står det intet om tre ords regelen i de nye retningslinjene. Om det betyr at den er borte i bildekritikken, eller om denne reglen er "overordnet" og allikevel kommer til anvendelse får nesten Aetius klargjøre. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg tror nok vi må leve med tre-ords regelen til det nye bilde-systemet tar over. Men følg Aetius sin henstilling om å komme med forslag og tilbakemeldinger i den nye tråden. Min jobb her er nå ferdig. Tom Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Fjern "tre ords regelen" fra BK. (Det virker dog mest som "utenforstående" moderatorer som innimellom kommer inn her og skal håndheve den) Skal Akam tvinge fotografer til å ha et minimum antall ord som Tittel på bildene sine? Tre-ords-regelen vil ikke bli fjernet fra bildekritikken uten at den samtidig fjernes fra hele forumet, er vel konsensus etter en tids intern diskusjon, og det er noe som neppe vil skje. Uansett vil sannsynligvis den nye bildekritikken være på plass lenge før den tid. Alle vanlige forumregler gjelder også for bildekritikken. Akam tvinger ikke folk til noe som helst når det gjelder bildetittel, all den tid bildetittel ikke nødvendigvis er det samme som emnetittel. Det er emnetittelen vi stiller krav til. Bildene kan folk kalle akkurat hva de vil, så lenge det ikke strider mot norsk lov (rasisme, injurier, etc). Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg for min del har ingen problemer med at vi har den regelen frem til den nye BK er på plass. Jeg har egentlig ikke problemer med det uansett, for jeg bruker sjelden tittelen i emnetittelen. Isåfall setter jeg det bare i en kontekst, eh tekst. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Endelig er vi ved målet, føler jeg. Nå ligger teksten øverst uten at du må klikke på den, så nå kan ingen hevde at de ikke har lest retningslinjene. Bravo, Akam! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå