Gå til innhold

Forslag til endringer i bildekritikken


Anbefalte innlegg

Takk for tilliten.

 

Jeg har fått svar på e-posten, og mine forslag skal tas opp internt. bl.a. med de som er ansvarlig for diskusjon.no. Mange folk på ferie osv. Så det vil nok gå et par uker før vi vet om forslaget går igjennom.

 

Jeg selv er i Danmark nå, og vil kun være innom sporadisk resten av uka. Og enda mindre neste uke.

 

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har fått myndighet fra forumstyret til å gjennomføre endringer på disse retningslinjene, og fra og med i dag er det disse som gjelder. Det er i all hovedsak de foreslåtte endringene som innføres, noe redigert og med ett og annet tillegg.

 

Kom gjerne med tilbakemeldinger og forslag til endringer i den aktuelle tråden.

Lenke til kommentar
Fjern "tre ords regelen" fra BK. (Det virker dog mest som "utenforstående" moderatorer som innimellom kommer inn her og skal håndheve den)

 

Skal Akam tvinge fotografer til å ha et minimum antall ord som Tittel på bildene sine?

 

Tre-ords-regelen vil ikke bli fjernet fra bildekritikken uten at den samtidig fjernes fra hele forumet, er vel konsensus etter en tids intern diskusjon, og det er noe som neppe vil skje. Uansett vil sannsynligvis den nye bildekritikken være på plass lenge før den tid.

 

Alle vanlige forumregler gjelder også for bildekritikken.

 

Akam tvinger ikke folk til noe som helst når det gjelder bildetittel, all den tid bildetittel ikke nødvendigvis er det samme som emnetittel. Det er emnetittelen vi stiller krav til. Bildene kan folk kalle akkurat hva de vil, så lenge det ikke strider mot norsk lov (rasisme, injurier, etc).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...