go4life Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hei! Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? trenger det siden min er ødelagt:/ takk Lenke til kommentar
HKS Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hvordan har du klart det da? Har mange SLI-bruer på jobben... Send meg en PM, så skal vi se hva vi får gjort med det! Lenke til kommentar
go4life Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Hvordan har du klart det da? Har mange SLI-bruer på jobben... Send meg en PM, så skal vi se hva vi får gjort med det! For å være ærlig så vet jeg ikke! Den har bare sluttet å virke:/ Har ikke lyst å sende hele kortet til retur, fordi det tar så lang tid:P Hadde vært kjempe om du hadde en en bridge:) skal jeg bare sende adresse og sånt til deg på pm da eller? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hadde vært kjempe om du hadde en en bridge:) skal jeg bare sende adresse og sånt til deg på pm da eller? Jupp! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Ha kom en innom stedet jeg jobber idag å spurte om akkurat det samme! xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå