EmmJay Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Microsoft mener at analytikere må sjekke tallene sine, og at de leder i kampen om Europa. Les mer Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Selvsagt har Microsoft rett. 360 er jo den beste konsollen, for den har jeg, og da er det jo bare logisk at den beste konsollen har solgt mest les: kødd. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 jesus og de skal krangle om det her da:S hvem f bryr seg sier jeg bare. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Verden er blitt et sørgelig sted når også konsollprodusentene hiver seg inn i krigen om hvilken konsoll som har solgt mest. Har det noe som helst å si egentlig? Som forbruker velger jeg da konsoll etter hvilke spill og funksjoner jeg ønsker, ikke hvilken konsoll som har solgt mest. Latterlig, rett og slett latterlig av Sony og Microsoft dette her. Å gå ut å hevde at de har solgt mest er både unødvendig og lite gjennomtenkt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Vel, produsentane er faktisk dei einaste som har ein grunn for å bry seg om salgstal sidan det er direkte inntekt. At forbrukarane derimot driv med denne idiotien er det eg ikkje forstår. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 En eller annen plass i verden ler en Nintendosjef seg skakk over denne kranglingen, mens han tar seg en dukkert i pengebingen sin. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 5 inlegg uten en fanboy som kommer med "playstation sux" eller "xbox sux" osv lurer på hvor lenge dette kan vare... 10 min kanskje? ^^ Lenke til kommentar
Vacuum Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Kampen om 2. plass, round 1, FIGHT! Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 xbox sux! ..neida, måtte bare Bryr meg fint lite om dette *Skjuler seg bak PS3'en* Lenke til kommentar
frankpettersen Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg ble også noe overrasket over at ps3 hadde solgt bedre enn xbox, blant vennekretsen min eies det iallefall flere x360'er enn ps3. Men så tilhører vi ikke den yngste generasjonen med spillere heller Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Jeg ble også noe overrasket over at ps3 hadde solgt bedre enn xbox, blant vennekretsen min eies det iallefall flere x360'er enn ps3. Men så tilhører vi ikke den yngste generasjonen med spillere heller I min omgangskrets er det mange flere PS3'er, så det kommer vel bare an på miljøet, og hvor lenge folk har ventet med å gå til innkjøp av konsoll denne generasjonen. Vet ikke helt hvem jeg skal tro av Sony eller Microsoft ettersom begge er ekstremt "biased". Men i og med at MS kan pynte på tallene med folk som har kjøpt/mottatt nye 360'er etter RRoD, så lener jeg mot Sony, men på den andre siden, så har sikkert en del kjøpt/motatt ny PS3 etter at BD drivet har gått gaiken. Endret 26. juni 2008 av XDamage Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Tror at dette er noe tull fra Sony sitt side. De trikser sikkert med tallene pga dens "få en PS3 gratis med kjøp at TV" tilbudet. Som Prince gjorde på salget av hans CD der han inkluderte en CD med kjøp av konsert billeter. Så tok de da tallene på konsert billetene som CD salgs tall. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Hva?! Antyder folk at Sony har solgt flere konsoller enn Microsoft, sånn at jeg dermed ikke har den mestselgende konsollen? *Skrote HaX-boXen og kjøpe Plaidstation* Endret 26. juni 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 De som bryr seg om hvilken konsoll som selger best er fanboys som bruker dette aktivt til å påstå att deres valg selger best, yter best og slår rivalen på flesteparten av punktene. Personlig gir jeg blanke f. i hvem av de som selger best fordi begge har sine gode og svake sider og begge to står på en benk under 40" som henger på veggen. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 jesus og de skal krangle om det her da:Shvem f bryr seg sier jeg bare. Hvis du titter litt rundt på forumet så finner du tråder som tilsier at det er en del som bryr seg veldig mye om dette. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Det er veldig mange som bryr seg, ja... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 ok, vel alt jeg bryr meg om er at det er solide spill til begge, og jeg får spilt dem alle:) love love Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 ps3- er best, ingenprotest, den som sier imot er en idiot Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Dette er faktisk en av de reneste trådene jeg har sett så langt Litt mange ironiske innlegg... Med det er vanvittig hvordan enkelte fanboys tar helt av. Lenke til kommentar
VTW Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Enig med de fleste! folk kjøper ikke konsoll utfra hva flertallet kjøper. Man kjøper Xbox 360 om man vil ha gode spill med en gang, og man kjøper PS3 om man er konsekvent PlayStation-fan eller om man liker å leve i håp om at PS3-spillene kommer til å knuse 360 i fremtiden en gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg