Entity extraction Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Browset litt rundt på forskjellige tv stasjoner for å titte hva som er på trappene i nær fremtid, og fant John adams på HBO Noen som har sett serien? 9.1 på imdb...kan jo være bra saker. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 kommer den på noen vanlige norske kanaler eller bare hbo? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 ser den i helgen, will report back. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 ser den i helgen, will report back. vel....hvor ble det av rapporten? :-) Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 ser den i helgen, will report back. vel....hvor ble det av rapporten? :-) ble for mye øl og EM, så fikk ikke sett den hehe Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Bump, sitter å ser episode 1 nå. kommer med feedback om 1 time.. Edit: Da var første episode sett. Fortalt i korte trekk så handler serien om John Adams (forfatter av uavhengighetserklæringingen) liv og starten av et forent USA. Serien baserer seg på ekte hendelser og viser et rått, men ekte syn på hvordan 1700 tallet var. 1 episoden var veldig spennende. Giamatti gjør som vanlig en veldig imponerende rolle. Er du interessert i amerikansk historie så vil du nok like denne serie. Kan vel også nevne at serien er nominert til 5 emmys, hvor beste rolle er en av nominasjonene. Endret 1. august 2008 av Hille Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 har sett de 5 første episodene nå(kjøpte serien) syns faktisk David Morse som Washington er den beste rollen syns også de som spiller Jefferson og Franklin er utrolig gode Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 har også sett episode 1, men dene bet ikke meg, mulig jeg må være i historie-modus før jeg liker denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå