Gamlemor Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) - Da jeg så det oppslaget deres, var det nesten så jeg fikk lyst til å gå ut og jakte på den journalisten. Jeg ble forbanna. Hadde jeg møtt ham en til en, så hadde det sett mørkt ut for ham, sa Riise, som understreket at han ikke mente det fysisk. Link Ja, så hva mente Riise om han ikke mente det fysisk? Psykisk terror i en mørk bakgate? Endret 26. juni 2008 av Gamlemor Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 - Da jeg så det oppslaget deres, var det nesten så jeg fikk lyst til å gå ut og jakte på den journalisten. Jeg ble forbanna. Hadde jeg møtt ham en til en, så hadde det sett mørkt ut for ham, sa Riise, som understreket at han ikke mente det fysisk. Link Ja, så hva mente Riise om han ikke mente det fysisk? Psykisk terror i en mørk bakgate? Har Riise reist på ferie til påskeøya? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Tror han linket til feil sak Riise mente at han kom til å sette på plass reporteren verbalt . for er det en ting en sunnmøring kan så er det å kjefte folk flaue Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Nei så pinlig! Linket feil, riktig link: http://www.dagbladet.no/sport/2008/06/26/539260.html Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Intet med politikk og religion å gjøre dette. flyttes til fotballdelen.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå