Gå til innhold

Innstallere norsk språk på E71 kjøpt i Canada

Anbefalte innlegg

Jeg har spent fulgt med på lanseringsnyhetene for Nokias E71, som ser ut som en meget god telefon. I begynnelsen av August skal jeg til Canada, og tenker at jeg kan spare en tusenlapp på å bestille den til en adresse der. Det jeg lurer på er - hvor vanskelig er det å innstallere norsk på telefonen? Må jeg bruke et servicesenter, hvor mye koster en slik oppdatering vanligvis?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg har spent fulgt med på lanseringsnyhetene for Nokias E71, som ser ut som en meget god telefon. I begynnelsen av August skal jeg til Canada, og tenker at jeg kan spare en tusenlapp på å bestille den til en adresse der. Det jeg lurer på er - hvor vanskelig er det å innstallere norsk på telefonen? Må jeg bruke et servicesenter, hvor mye koster en slik oppdatering vanligvis?

Vurderer selv å kjøpe en e71 i usa. Forhørte meg i et par butikker, men det hjalp ikke nevneverdig. Fortsatt ingen som vet noe om hvordan dette vil fungere?

Lenke til kommentar

Det er stort sett greit og installere nye språkpakker på Nokia sine telefoner ved å flashe produktkoden. Jeg ringte Nokia angående denne saken for en stund siden, og de sa at dette ikke var lov, og kunne føre til at man mistet garanti.

Guide finner dere her.

Lenke til kommentar

"GSM Quad-band phone capable of global roaming (850/900/1800/1900 MHz)

UMTS dual-band American 3G (850/1900 MHz)

Other UMTS versions support 900/2100 MHz or 850/2100 MHz"

-phonearena.com

Betyr dette at 3G ikke vil fungere i Norge om jeg kjøper den amerikanske versjonen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...