Lab Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Snart på vei til hytta. Gjorde et forsøk på koble opp laptop med mobilen. Ble overrasket over ressultatet. Fikk 1mb nedlastingshastighet. Men, dette kan jo bli alvorlig dyrt, så lenge de tar rundt 10 kr pr mb. Det går jo flere mb bare på å åpne forsiden på VG. Mitt spm blir derfor: Hvordan begrenses dette? Er det en nettleser som egner seg til denne bruken, eller er det innstillinger jeg kan gjøre? Takker for evt hjelp. Lasse Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Bruk WAP-versjonene av nettsidene om slike er tilgjenglig. f.eks wap.vg.no. Ellers kan du jo slå av bildevisning, selv om det da kanskje blir litt kjedelig. Lenke til kommentar
Lab Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Bruk WAP-versjonene av nettsidene om slike er tilgjenglig. f.eks wap.vg.no. Ellers kan du jo slå av bildevisning, selv om det da kanskje blir litt kjedelig. Finnes det ikke noe som ligner på opera mini for pcbruk? Lenke til kommentar
Sikelik Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 ville undersøkt innstillingene i opera, og slå av bildenedlasting, samt deaktivere java og flash. Dette kan deaktiveres på hovedsiden på innstillingsvinduet til Firefox3, men jeg vet ikke hvor man fikser dette på Opera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå