PetriZide Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hei, Det er 4 år siden jeg har kjøpt ny pc så nå er det pokker meg på tide med en ny en. Foreløpig Handlevogn HD4850 er bare en placeholder i handlevogna og skal byttes ut med HD4870 så fort den har pris i guiden. Tastatur og mus blir fra logitec, lydkort tenker jeg på et creative. Men, Jeg er ikke sikker på hva slags PSU, Minne, HK og Kabinett jeg skal ha (siklet mest på et stacker kabinett med så mye 120mm vifter som mulig, orker ikke mer skrikende 80mm) PSU : Hørte mye bra om mist helt til det ble avslørt at de brukte kondensatorer av varierende kvalitet på 500w versjonen, lurer på om dette også gjelder på 1000wattern? noen andre bra alternativ? HK og Minne : Spørsmålet er nå om jeg skal gå for ddr3. Det er jo ganske store hopp i pris mellom ddr2 og ddr3 og om ytelses forskjellen er den helt store. Jeg skal jo også oppgradere til Neharem når den kommer, så egentlig er det et litt dumt tidspunkt å kjøpe pc på? men jeg MÅ ha en pc i sommerferien. Kansje jeg rettogslett skal kutte på alt, ned til dualcore,ddr2 osv klokke det og spare på kruttet til Theneharem kommer? alle innspill i redusering på pris taes gjerne imot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå