JFM Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Hei. Nå er det bare et tidspørsmål før jeg bestiller meg ny pc. Men er usikker på skjermkort. Har egentlig tenkt på 2.stk 4870 i crossfire. Men er jo ingen som har 4870 på lager nå. Hva mener dere? Er det like greit å gå for 2.stk 4850 i crossfire? Det er bedre å gå for ATI-kort framfor Nvidia? Handlevogn Maskinen skal brukes til alt mulig. Surfing, spilling og film (HD-kvalitet). Av spill MÅ den kjøre Team Fortress 2 på fult med god fps. Crysis må også kjøres bra. Må også være bra til spill som eventuelt vil komme ut snart. Takk Endret 26. juni 2008 av JFM Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hvis du er den som har stort fokus på high-end utstyr bør gå for 2stk 4870, ville nok pr. idag klart valgt ATI framfor NVIDIA, ati gir også bedre bilde på HD (som jeg har lest). Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 De testene jeg har sett så er 9800gx2 fortsatt raskere enn 2x4870 kort. Billigere er det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå