madammim Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Har brukt den nye versjonen noen dager nå. Fungerer greit, men har samme problem som med den gamle: får ikke åpnet PDF dokumenter. Får bare ei feilmelding og noen ganger henger bare siden med adressen i adressefeltet. Noen som kan hjelpe meg her? Det fungerer bra i IE, så må da kopiere adressen og lime den inn i IE for å få lest dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Har brukt den nye versjonen noen dager nå. Fungerer greit, men har samme problem som med den gamle: får ikke åpnet PDF dokumenter. Får bare ei feilmelding og noen ganger henger bare siden med adressen i adressefeltet. Noen som kan hjelpe meg her? Det fungerer bra i IE, så må da kopiere adressen og lime den inn i IE for å få lest dette. Eg trur du burde lage ein eigen tråd om dette. Uansett så kan det kanskje hjelpe om du avinstallerer Acrobat Reader og installerer han på nytt. Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Har brukt den nye versjonen noen dager nå. Fungerer greit, men har samme problem som med den gamle: får ikke åpnet PDF dokumenter. Får bare ei feilmelding og noen ganger henger bare siden med adressen i adressefeltet. Noen som kan hjelpe meg her? Du kan eventuelt prøve en addon som gir deg valgmuligheter i stedet for at PDFen forsøker å åpne seg inne i FF. Det er en del på addons.mozilla.org. Selv bruker jeg derimot denne, som av en eller annen grunn ikke ser ut til å ligge hos Mozilla: http://www.pdfdownload.org/ Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Eg trur du burde lage ein eigen tråd om dette. Uansett så kan det kanskje hjelpe om du avinstallerer Acrobat Reader og installerer han på nytt. .. eller kutter ut Acrobat Reader fra Adobe og legger inn Foxit Reader i steden. Det er skikkelig blitt bloatware! Eller så kan du bruke denne addOn'en: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/636 Lenke til kommentar
madammim Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Takker og bukker til dere som svarte, samt til admin som laget en egen tråd for meg! Har lagt inn det tillegget som sistemann linket til, og er nå i stand til å åpne PDF. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå