Svish Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Bare lurte på om noen kunne oppklare dette for meg: Er alt fra hardware.no (og de andre sidene) på tek.no? Vil jeg kunne begynne å se på tek.no istedet for hardware.no? Eller vil jeg da miste noen saker fordi de bare er på hardware.no, etc? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 tek.no er bare sideflesk spør du meg. En god gammaldaks bilring som bare henger på siden til ingen nytte. Noe nytt må man vel komme med for å tilfredstille eierne... Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Heisann Alle saker fra nettverket (HW, Gamer, Akam, Amobil) er å finne på Tek.no. Du kan riktignok oppleve at rekkefølgen er annerledes på Tek enn på HW. På HW kjører vi sakene ut i kronologisk rekkefølge, mens på Tek holder vi de mest allmenne og brede sakene i fokus og dytter de mer inngående tekniske sakene lenger nede på forsiden. Dette i tråd med at Tek.no skal være en portal for folk flest, mens HW.no skal være førstevalget om du er en hardcore databruker. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Så det er /DERFOR/ jeg har "opplevd" at det har vært lite med nyheter i HW-nettverket (nå Tek.no-nettverket). Jeg kan da tenke meg at det ikke bare er meg som ser på de øverste nyhetene og forventer at alle nye nyheter ender opp der. Da blir vel Tek.no mindre brukt i fra denne Bergenseren. Takk for opplysningen. Nå er det vel mange nyheter jeg har gått glipp av kan jeg tenke meg siden jeg har fulgt den standarden de andre sidene bruker. Lenke til kommentar
Svish Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 ja, da forstod jeg også litt... men så en link til http://www.tek.no/artikler i en av de andre trådene her om tek.no. Så kanskje jeg begynner å bruke den istedet. For den var litt ryddigere... Og ser ut som den er kronologisk også Har Tek.no en RSS feed som inneholder alt fra hardware, amobil, gamer, osv? (var det fler enn de tre?) Lenke til kommentar
Howard Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Tek.nos RSS-feed finnes her: http://www.tek.no/feeds/general.xml Den inneholder alt fra HW, Amobil, Gamer og Akam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå