TheGatherer Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Heisann! Jeg har tenkt til å kjøpe en ny bærbar skole pc. Prisen skal ikke være dyr, men skal likevel kunne kjøre World of Warcraft og Counterstrike Source uten problemer på lavest grafikk. Jeg snakker da om rundt 6000,- Kroner eller billigere. Jeg kom over et ganske bra tilbud hos Elkjøp, men er ikke helt sikker. Her har dere en link over datamaskinen jeg så på Her Tror dere den klarer å kjøre World of Warcraft og Counterstrike Source uten lagg? (Eventuelt Age of Conan, men regner ikke med mulighet for dette på denne datamaskinen ettersom Age of Conan krever mye) Takker for svar! Endret 26. juni 2008 av TheGatherer Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 http://www.komplett.no./k/ki.aspx?sku=350533 Den pcen over er bedre enn elkjøp pcen, og er ganske sikker på at den ihvertfall kan kjøre cs og wow. Etter og sett på minimums kraveneså mest sansynlig uten lagg. Lenke til kommentar
TheGatherer Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Ja, sikkert bra den, men sist gang jeg kjøpte fra komplett var datamaskinen nesten stripsa, og mye tull. Så den som fort ble interresant. Denne ser bra ut eller? DELL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå