GamerAxel Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Når jeg bestilte Rock Band til PS3 fra Ebay for omtrent 2 måneder siden, var nok det jeg var mest opprømt for downloadable content, dvs, hundrevis av nye sanger jeg kunne downloade. Når jeg fant ut at dette ikke gikk an, fordi vær eneste gang når jeg skulle downloade noe fra Music Store sto det "unable to download. Try again later" eller noe lignende, tenkte jeg at dette ville løse seg når Rock Band kom til England, for vi er jo liksom i samme "sone". Men nei, når RB kom til England forandret ingenting seg her. Nå lurer jeg på, er det noe JEG gjør feil, eller har alle andre samme problemet også? Hvis alle andre har det samme problemet, vet noen når Downloadable content til RB slippes ut i Norge? Endret 26. juni 2008 av GamerAxel Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Kan du ikke lage en US konto da? Hvis du kjøper fra den Europeiske kan du ikke bruke dem hvis du har Rock Band fra USA. Lenke til kommentar
GamerAxel Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Kan du ikke lage en US konto da? Hvis du kjøper fra den Europeiske kan du ikke bruke dem hvis du har Rock Band fra USA. Sorry, er ikke så god på disse tingene, hvordan lager man en US konto? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Registrer deg sånn som du gjorde med EU kontoen din, bare skriv inn Minneapolis, Minnesota isteden. Og bruk ZIP code 55416. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå