mcgroven Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Det viser seg å være svært populært å lage sine egne spillskapninger. Les mer Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Populært å lage tissemenn tror jeg.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Populært å lage tissemenn tror jeg.. Kanskje. Men går du inn på Sporepedia, og sorterer etter skapningsdato, vil du se at de fleste skapningene faktisk er seriøse. Så om dette tallet gjelder for de skapningene som er lagt ut på Sporepedia (Spilleren må aktivt trykke del), eller om det gjelder alle som er alget uavhengig av om de er delt eller ikke, sies det jo ingenting om. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Her betaler altså folk penger for en demo... og i tillegg får de innstallert hostile corporate spyware på datamaskinen sin... fantastisk at ingen medier rapporterer dette... Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Enig med guardianpegasus. Gamer.no burde absolutt bruke sin mediemakt til å varsle sine lesere om rootkiten SecuROM 7, som installeres også med spore creature creator. Behøver ikke være lange artikkelen, men f.eks. en lenke til en av trådene om dette. Lenke til kommentar
TrengerPC Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Populært å lage tissemenn tror jeg.. Kanskje. Men går du inn på Sporepedia, og sorterer etter skapningsdato, vil du se at de fleste skapningene faktisk er seriøse. Så om dette tallet gjelder for de skapningene som er lagt ut på Sporepedia (Spilleren må aktivt trykke del), eller om det gjelder alle som er alget uavhengig av om de er delt eller ikke, sies det jo ingenting om. Det er faktisk lastet opp 116 140 skapninger nå, men tallene viser ikke hvor mange unike vesener det finnes, har sett at det finnes opptil 5 prikk like vesener ( folk kan laste ned andres skapninger og så laste dem opp som sine egne ) Men uansett så er jo over 1 million skapninger et veldig høyt tall, siden du må registrere deg og deretter laste opp skapningene, noe som vil bety at det sikkert finnes over det dobbelte skapninger, om ikke fler.. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 I det minste er det nok ikke så mange slike folk: http://www.spore.com/view/profile/Teh_Neo (~800 og sikkert økende antall skapninger, men det er stort sett bare et fåtall unike design med fargevariasjoner) Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Norsomt påfunn også med creature sidene. Stor variasjon også i dyrene, som er noe jeg faktisk ikke hadde forventet, men jeg burde visst at Will Wright ville finne en måte Var en som posta bilde i en annen tråd på PC spill forumet av en kylling som så helt fantastisk rå og ekte ut, laget i Spore... ler meg skakk av den ennå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 noen norske nettbutikker som fører Collector's Edition som forhåndsbestilling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg