MittParadoX Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 kan jeg bruke et pci express kort på et hovedkort som bruker pci express2? i dag fikk jeg ram'en jeg har bestilt. skal hente den på posten snart. da har jeg alt jeg trenger for og bygge ny pc bortsett fra grafikk kort. jeg har et gammelt gainward 6600 kort. kan jeg bruke det på ASUS M3A32-MVP Deluxe hovedkort? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Joda det går fint. De kan blandes og rotes begge veier så mye som du bare orker. PCI-e 2.0 på 1.1, 1.1 på 2.0 Osv. Dog får du ikke PCI-e 2.0 hastighet når du blander Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 puh. bra. hehe Lenke til kommentar
007CD Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 En ting du må være obs på. Enkelte hovedkort kan være litt sære og nekte å gi bilde med nyere skjermkort. Som oftest lar dette seg fikse ved en BIOS oppdatering, har sett noen HK som er slik i det siste så det er kanskje verdt å vurdere en flash? Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 jeg har ikke planer om og oppdatere BIOS'en. dette har jeg gjort før og endte opp med og måtte kjøpe nytt hovedkort^^ det var ikke ram'a som kom i dag så har ikke fått bygd no pc var bare monitoren som kom så den tid den sorg men det er et helt nytt hovedkort så regner med at det skal gå bra. skal ha nytt skjermkort og så 6600 kortet blir bare en uke eller to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå