Raqid Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Snart kommer ATIs nye skjermkort ut. (eller har kommet ut). Når forventer man et prisras på 9700 serien? Jeg vurderer å vente, men ikke altfor lenge. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Tviler på at det blir snakk om noe prisras på 9700 serien da de nye produktene ser ut til å legge seg imellom de eksisterende kortene. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Lurer litt på det samme. Et Radeon 9700Pro kort til 2 lapper hadde vært koselig! Lenke til kommentar
Cueball Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Jeg tror nok heller ikke at vi kan forvente noe prisras, men et par hundrelapper lavere pris på eksisterende modeller bør vi vel kunne regne med når 9800 og 9600 blir tilgjengelige i Norske webshoper. Jeg tviler på at disse kortene blir tilgjengelig før midten av April. Selv kommer jeg til å drøye til etter påske med å kjøpe Skjermkort, vil se an prisutviklingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå