Gå til innhold

Trenger noen tips til bf1942

Anbefalte innlegg

Har prøvd med Thrustmassteren nå.

Veldig bra.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...26&GrpID=2&s=pl

Har blitt flinkere med flygingen men helt ræva på helikopteret.

Noen som kan gi meg noen bra tips. Når jeg roller til høyre venstre går det bra men når jeg skal ta rudder left right blir det tull. Jeg må ta litt til venstre eks også tilbake igjen for ellers fortsjetter den mot venstre og runt går det:( Vet jo at det er naturlig meg er det ikke slik at den skal gå tilbake til å ikke fortsjette når stikka er på sin riktige posisjon?

Var faktisk flinkere da jeg brukte Tastaturet. HAr fått litt hjelp under spilling også folk mener jeg er for sjapp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du har spist litt for mye grandiosa..

Det går å fly med tastaturet, men du kan da ikke ærlig innrømme at du har skutt noen ned i en dogfight med tastaturet?

Men over til topic; Det er bare et råd jeg kan gi når det gjelder helikopteret, øv øv øv øv og øv.. Med boter helst. Du får aldri øvd skikkelig mot andre.. Du blir enten bare skutt ned på sekundet eller du crasher og laget ditt taper på det. Når et helikoper først kommer seg opp :wink: (les; basecamping) så skal det gjøre noe der oppe..

Jeg bruker en gammel MS Sidewinder Pro og det funker fett som bare det.

Har da satt kontrollene slik(blir litt korni men skitt au):

Rudder left - Joystick Axis 0- , Rudder right - Joystick Axis 0+ ,

Pitch Up - Joystick Axis 1- ,Pitch Down - Joystick 1+

Rudder left - 2+, Rudder right - 2-

Håper detter hjelper deg, men som sagt øving er det viktigste

Lenke til kommentar
Er det helikoptre i battlefield 1942? Har aldri sett noen.

Ubåter finner jeg heller ikke

Nei det er ikke helikoptre i BF1942, men i Desert Combat modden er det.

Ubåter finner du på Guadocanal i et nettverksgame eller på nettet(Må være andre spillere der, ikke boter)

Lenke til kommentar

Å fly helikopteret med tastatur er da ikke så vanskelig? Ihverfall ikke viss du har litt erfaring ifra Codename Eagle. Jeg har ihverfall ikke problem med å treffe det jeg vil.

Lite tips viss dere sitter et par stk på LAN og kjeder dere:

Velg El Alamein kartet uten boter. Så har dere noen i helikopter og noen som kan kjøre hummere. Hummerene starter i hangaren (Alliert base) på samme tid som helikopterne letter.

Hummerene skal kjøre ut til den lille "landsbyen" og runde den mens helikopterne prøver å skyte dem. De sjåførene som kommer levende tilbake til hangar kan nå bytte med en pilot f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...