AfterGlow Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Action-duoen debuterer som filmpar i en indisk storproduksjon. Les mer Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Så valgte dem selvfølgelig de beste skuespillerne også da Edit: leif Endret 26. juni 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Er nok mere sånn "Dæven, Stallone OG Arnold i samme film, DET hadde vært fett!" Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Tror nok mange har drømt om dagen Arnold og Stallone spiller i samme film ja. Dette blir i så måte en film man ikke ser for kvalitetens skyld, men det faktum at to av de største action-skuespillerne er med i den. Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Høres mer ut som en cameo-opptreden bare... 100 mill totalbudsjett INKLUDERT Stallones og Schwarzeneggers honorarer tyder ikke på så mange minutter med dem... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 og dessuten er vel fremdeles arnold ganske opptatt som governator, så dermed tror jeg ikke han har tid til å spille i en hel film. men dette er noe jeg har drømt om lenge. ikke at de er verdens beste skuespillere akkurat, men jeg synes de begge har gjodt gode filmer og jeg liker action, så å putte begge i samme film er kult. dessverre vil det vel aldri skje at de havner i en stor action film sammen. jeg mistenker også at det bare blir en liten opptreden som seg selv e.l. Lenke til kommentar
siindre Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Er vel kanskje og verdt og legge til at dette er en komedie også. Actionkomedie.... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Arnie er jo guvernør på fulltid fremdeles..tror ikke secret service liker å ha han i et actionfilmsett der han kan bli skada og værre ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg