Eplekakespising Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Hei igjen! La for ikke så veldig lenge siden ut noen bilder av blomster som var knipset inne, jeg har nå beveget meg utfor husveggene og tatt bilde av blomster etter regnet. Ble litt mange denne gangen og, men jeg ser på dem som en bildeserie, hvis vi ser bort i fra det svart/hvite. Fyr løs hva dere mener om dette på godt og vondt! Endret 26. juni 2008 av Madusius Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Skulle så gjerne sagt noe fornuftig om disse bildene, men jeg sliter rett og slett med å se hva det er. Det blir bare en grafisk lek for meg. Men fine farger etc, sikkert artig som skrivebordsbakgrunn. I hvert fall bilde 2 og 3, som har veldig fin komposisjon med plasseringen av fokuspunkter. Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Det ble litt mørkt, og vanskelig å se, men jeg vil si at jeg likte nr 2 best. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 De samme tanker jeg hadde er allerede blitt sagt. Fine bilder, men med rom for forbedring. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 hmm, bildene er i utgangspunktet ment å være mørk, men de har kanskje blitt i mørkeste laget, kan jo være at min skjerm er for lys. skal prøve å legge ut et par forbedra versjoner etterhvert Uansett, takk for bra tilbakemelding! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå