simalarion Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Fra bildet så ser dere oppdateringen som absolutt ikke ønsker å innstalere seg. har prøvd div forslag fra nett som Manuell innstalering - for da beskjed om at jeg ikke har riktig opprativ system, dobbelt sjekket da at det var vista 64 norsk versjon som jeg har, det var det. Registerings rens - prøvd systemrestore, har ikke noen da jeg nettoop innstalerte på nytt. Jeg har registrert Ekte windows prøvdet å stille datoen gal så riktig ved winodws update. Men innstaleringen feiler fortsatt som dere kan se av bildet. Noen som kan hjelpe? Endret 26. juni 2008 av simalarion Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Prøvd å legge inn SP1 til Vista? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Laste det ned manuelt mener du, nei. Kan jo prøve det når jeg er ferdig på jobb. Takk for forslag. edit Se der ja, da fikk jeg djevelskapen bort. Takk for hjelp. Endret 26. juni 2008 av simalarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå