-Tommy Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hmm, har jeg aldri måttet gjøre. Det jeg har gjort de siste gangene jeg har funnet noe så har jeg bare levert varen i kassen og spurt om jeg kunne få pengene. Men dette er dog hvertfall ett år siden så det har kanskje kommet noen ny regler siden den tid? Lenke til kommentar
alright Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Dobbel pris tilbake gjelder vel kun frukt og grønt? Lenke til kommentar
War Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Kanskje det var min kiwi som slurvet. Regner med at man finner en vare da og sier få ny gratis, kan dem ikke betaler dem penger. Han bak kassen ble satt ut, tok frem telefonen og sjefen kom med en perm hvor man måtte fylle ut MASSE info og jeg skrive under og varenummer pris dato sig, ble en syk kø bak og alle som jobbet der var dritsure. Den gangen var det en brus til 5kr og andre gangen en firstprice paprika til 5kr Endret 27. juni 2008 av War Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Oij, sry. Leste visst litt for fort gjennom innlegget ditt war. Endret 27. juni 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
deluxerz Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Noken andre som kjenner noen eller drive me sånt sjøl ? Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Tja, snublet over en vennegjeng som finansierte en roaadtrip i norge bastert på at de kjøpte frukt for 1000, klagde og fikk 2000 tilbake. en skikkelig gjerrigknarktur. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) man må ikke kjøpe varen, jeg hadde ikke noe penger i det hele tatt, fant en eske med sjokolade til 310 kr. som hadde gått ut på dato og ble 310 kr. rikere kiwi bruker kiwibob som reklame da xD han har fått en kiwi bil har jeg hørt Edit: jeg synes det er en hobby Endret 11. juli 2008 av yoye666 Lenke til kommentar
deluxerz Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Eg har hørt at du kan få bot for og gjømme varer i butikken.:O Noen som vet om det er bløff? Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg gjorde det med en venn av meg når jeg var mindre. Nå drar jeg på Kiwi uten å tenke på at noen varer kan ha gått ut. Men da husker jeg vi fikk en sånn pappkasse med Sjokoladebach, eller noe sånt. Og Eplejuice, syltetøy + noe kjøtt. Men det var Kiwi i Mandal. Der var de ikke så flinke til å passe på varene. Men Kiwi på Majorstuen er det nesten umulig å finne noe.. Eg har hørt at du kan få bot for og gjømme varer i butikken.:O Noen som vet om det er bløff? en venn av meg gjorde det.. Lenke til kommentar
deluxerz Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Prøv og gjett ken så tjente seg 600 og 3kylling bryst idag dag då? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Snart må man vel begynne å skatte for disse pengene også Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Snart må man vel begynne å skatte for disse pengene også hadde tatt seg ut ja :!: Lenke til kommentar
deluxerz Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Snart må man vel begynne å skatte for disse pengene også hadde tatt seg ut ja :!: hahah ! Lenke til kommentar
deluxerz Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Tjente meg 2000,-kr på kavring den andre dagen : D vi har 3 kiwi butikker på en radius på 1mil. de to andre butikken hadde ikke kavring, men der vi fant kavringen ringte til de andre kiwi butikkene å sa at vist de hadde kavring måtte det vekk xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå