Gå til innhold

Hobby eller fritids ?


deluxerz

Anbefalte innlegg

Noen som pleier og gå ne på kiwi og leite etter utgåtte varer :p ? Jeg og en venn gjorde det en gong blei ikkje akkurat suksess men vi fylte opp en hel handlevogn med knekkebrød . Men så hadde de nesten alle knekkebrøene på lager så vi fikk 20pakka me knekkebrød, var egentli litt kjipt men vi fant Stratos sjokolade pose :D + at vi tjente 80 krone på kver!

 

så ka synst du :p ? hobby eller Fritids ? :p

 

Edit : skrivefeil

Endret av deluxerz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kiwi bob tjener flere hundre tusen på dette.

 

Han fant et helt snuskjøleskap en gang og fikk pengene for det og en hel pall med øl.

 

Selv har jeg kun funnet frukt og 2 brus men jeg ser kiwifolkene løpe rundt å samle inn ca 1 time før de stenger.

 

Regelen er at du skal få ny vare, har dem ikke det skal du få penger.

(Pengene du betalte x2 )

Men du må kjøpe det først så få tilbake, så finner du en hel pall øl som har gått ut på dato må du betale 90.000 i kassa, så få tilbake 180.000 = tjent 90.000

 

Du kan ikke raide hyllene om du ikke har penger med deg.

Folk pleier også å gjemme varer i butikken for å så komme tilbake senere da disse er utgått.

Kiwibob skriver en liste over alle datoene i butikken.

 

Har du ikke 90.000 får du heller ikke kjøpt det.

Lenke til kommentar

Dette er for frukten.

 

Kvalitetsgaranti på frukt og grønnsaker.

Dobbelt pris tilbake om du ikke er fornøyd

 

Frukt og grønnsaker er vår aller viktigste varegruppe og målet er å være best av lavpriskjedene på dette området. Derfor har vi utviklet vår egen kvalitetsgaranti som sørger for at du får dobbelt pris tilbake om du kjøper ferske frukt og grønnsaker du ikke er fornøyd med. Nøl ikke med å si i fra. Se på det som finnerlønn.

 

Resten av varene

 

Man får varen gratis om de har en ny vare med rett dato, har man ikke det får man penger.

Endret av War
Lenke til kommentar
Dette er for frukten.

 

Kvalitetsgaranti på frukt og grønnsaker.

Dobbelt pris tilbake om du ikke er fornøyd

 

Frukt og grønnsaker er vår aller viktigste varegruppe og målet er å være best av lavpriskjedene på dette området. Derfor har vi utviklet vår egen kvalitetsgaranti som sørger for at du får dobbelt pris tilbake om du kjøper ferske frukt og grønnsaker du ikke er fornøyd med. Nøl ikke med å si i fra. Se på det som finnerlønn.

 

Resten av varene

 

Man får varen gratis om de har en ny vare med rett dato, har man ikke det får man penger.

 

Helt rett

Lenke til kommentar

Ok,la meg se om jeg har forstått det riktig:

Om jeg finner en vare som går ut på dato i dag eller i morgen, får jeg denne gratis. Viss de ikke har flere, får jeg pengene.

Dersom varen har gått ut på dato allerede, får jeg dobbel verdi av varen? Og hvorfor ble det nevnt her oppe at man må kjøpe varen først?

Lenke til kommentar

Ja finner du en pall øl til 7000kr så må du ringe fattern fort som fy.

Av erfaring ser jeg kiwibotene løpe rundt med en vogn full av kjøtt, kort dato her.

 

Kan jo evt si "se en giraff!" og plukke ut varer fra vognen de selv har sammlet inn.

Endret av War
Lenke til kommentar
Dette er jo rimelig vanskelig. Hvis du finner la oss si en halv pall med utgått pils, må du jo kjøpe alt dem har (la oss si en hel pall) slik at de ikke kan erstatte det med en gjeldende vare. Du må sørge for å kjøpe opp hele forsyningen.

 

Med øl og snus får du bare pengene , de har ikke lov og gi ut gratis øl

Lenke til kommentar

Jeg prøvde, måtte kjøpe varen så bå x2 tilbake.

 

Kunne ikke gå rundt å finne masse rart, slenge det på disken og kreve penger.

Dobbel pris tilbaket heter det, hadde man ikke betalt hadde man ikke fått dobbel pris, da har kiwien din slurvet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...