Gå til innhold

Natt trening? Effekt?

Anbefalte innlegg

Hei. Kamaratene mine påstår at man får null effekt ut av trening om natten. Dette syns jeg er synd, siden jeg har 100 ganger mer energi og mer lyst til å trene om natten. Er ikke en seriøs trener for å si det slik, men liker å trene litt:P

Spørsmål 1: Hvor mye effekt får man ut av natt trening, forhånd til dagstrening?

Spørsmål 2: Har bare 2x2kg vekter og en på 4 og en på 5kg. (manualer) Det er alt av utstyr jeg har. Noen tips på hva jeg kan gjøre for å ikke se ut som en "mongo"? Det vil si at jeg vil trene hele kroppen, men med det utstyret jeg har:P (flaut lite utstyr men...:p)

Vet om noe da... biceps med manualer, pushups og situps.. men fins det noe mer jeg burde trene?

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil få lite ut av treningen da du ikke kan ha en progresjon pga manglende vekter.

Ønsk deg abo på et gym til jul.

Det hjelper ikke å trene om ikke kosten er rett. dvs kalorioverskudd men det er det ingen vits i når du ikke har større utvalg.

Trener du på natten så ødelegger du for søvnen og det er i perioden etter trening kroppens glykogenlagre suger til seg næring men etter trening skal du legge deg så det blir lite gunstig.

Les Denne PDF filen

Så ser du hvorfor det ikke går så bra med de manualene.

Endret av War
Lenke til kommentar

Gode kroppsvektøvelser (ingen utstyr trengs)

- Push ups (variere mellom smalt og bredt grep)

- Sit ups

- Chins

- Tricepsdips

- Squats (Knebøy)

- Lunges

Let dem opp på youtube eller noe. Du burde også besøke Trim.no / Iform.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...