nacho Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Noen som kan hjelpe meg med å legge til nye elementer i Send Til menyen i microsoft Word. Altså ikke på desktopen men i word. Skulle ha lagt til A: og Mine Dokumenter Lenke til kommentar
maedox Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Tror d blir noe tricky. Hvorfor i all verden gidde du dille med d, når d går like fort å velge 'lagre som' f.eks. ?? Lenke til kommentar
nacho Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Mener det skal gå. Er ikke til meg, er til en kunde i forbindelse med ungdomsbedrift Lenke til kommentar
francis Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 lag snarveier i send til mappen..... Lenke til kommentar
Osram Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Tror ikke du får Word til å forstå at den skal sende det noe sted. Til hvilken type element skulle det sendes? Du kan legge inn elementer ved å høyreklikke på en verktøylinje, velge tilpass, klikke kategorien kommandoer og klikke på menyen du skal legge det til på. Så kan du velge et element i listen over kommandoer og dra det til menyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå