Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips for telefonsex?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei. Har nå møtt en fantastisk jente, problemet er at vi er geografisk langt fra hverandre at direkte seksuell kontakt er utelukket. Hun er kåt og villig men føler enda at jeg må få i gang et slags "mønster" eller rytme. Vanskelig å forklare. Er ikke bare å høytlese en erotisk novelle heller. :)

 

Så langt har det for min del blitt mye surr fram og tilbake hun er ganske submissiv, så vil prøve å skape et dominant bilde i fantasien hennes. Problemet er, hvordan? Hvordan få noe ordentlig i gang.

 

 

Nå skal det også sies at telesex ikke er det helt store for min del da jeg har store problemer med å bli tent av lyd og fantasi alene. Er mest for hennes del da jeg vet at hun er veldig glad i erotisk litteratur o.l.

 

Alle tips mottas med takk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Erfaren?

Vil ikke ha det knytta til brukeren min og bla bla bla :tease:

 

 

SMS Mania. Perfekt for oss perverse flørtere! Nå er det ikke sånn at alle jenter passer å sende sånne meldinger med. Men finner du ei så er det plankekjøring. I teorien så er alt du trenger å gjøre å tenke "Hva ville jeg gjort med hu hvis jeg var der nå?" Også legger du på litt sexifisert materiale. Les et par noveller og stjel litt triks derfra. Og husk det at når ei jente vil ha telefon/sms-sex så er hu allerede klar. Et utviklet forspill er ikke nødvendig.

 

Og kjør på med ting DU vil gjøre med hu. La/be hu også om innspill om hva hu vil videre og hva hu foretrekker. Siden hu liker det som du sier så kan dere bytte på å sende hva dere vil og alt sånt. SMSsex og telefonsex er egentlig bare vanlig sex bortsett fra at det ikke skjer.

 

Vet virkelig ikke mer jeg kan si. Det er i utgangspunktet du som vet hva du vil med hu ;)

Lenke til kommentar

Telefonsex noe jeg aldri kunne funnet på. Som du sier, hadde nok hatt vanskelig å bli tent av det, for ikke å snakke om at jeg hadde følt med som en tater. Du kan heller bare preike drit med henne og så ta i bruk hånden når trykket blir for høyt.

 

Er til og med verre en cybersex (som kun er givende når det blir utført av bloodninja). ^^

Endret av Zappy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Endelig kommer noe med det her :D

Jeg har hatt telefonsex maaaange ganger...og jaa..her kommer tips-->

Tja, start med litt "stønning" få henne til å bli med på det, si hva du hadde gjort hvis hun lå der sammen med deg, også spørr du flere ganger "hva synes du om det", hvis hun liker det kommer hun med noe ++.

Da må du bare kjøre på ^^ Få henne våt. Når det hele er gjort, kommer da selve greia:

Hun kommer nok til å "fingre" og du vil nok "runke", da kommer alt fram..Hvis begge to er like godt i gang, kommer hele stønninga og fantasien fram.

Hvis dere er flaue, er det bare å gi opp..Funker ikke..Begge må være med på det :)

 

ps: Aldri si "nei, kanskje vi kan gjøre det sånn blablabla" Det er TURN OFF, gutt..TURN OFF

 

 

 

(Unnskyld får språket :p)

Lenke til kommentar
Endelig kommer noe med det her :D

Jeg har hatt telefonsex maaaange ganger...og jaa..her kommer tips-->

Tja, start med litt "stønning" få henne til å bli med på det, si hva du hadde gjort hvis hun lå der sammen med deg, også spørr du flere ganger "hva synes du om det", hvis hun liker det kommer hun med noe ++.

Da må du bare kjøre på ^^ Få henne våt. Når det hele er gjort, kommer da selve greia:

Hun kommer nok til å "fingre" og du vil nok "runke", da kommer alt fram..Hvis begge to er like godt i gang, kommer hele stønninga og fantasien fram.

Hvis dere er flaue, er det bare å gi opp..Funker ikke..Begge må være med på det :)

 

ps: Aldri si "nei, kanskje vi kan gjøre det sånn blablabla" Det er TURN OFF, gutt..TURN OFF

 

 

 

(Unnskyld får språket :p)

 

 

Altså, det hørtes bare dumt ut, unnskyld med sant...

De får bare ringe hverandre og runke-fingre ^^ :D

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...