Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

19åring kjæreste med 15åring


Anbefalte innlegg

Vet, gidder ikke sitte å tenke what if lenger nå. :) Har snakket med ho om det, og ho sa at det ikke kom til å bli noe problemer, så får bare stole på ho.

 

Greia var at jeg skulle prøve å glemme ho på grunn av alderen, men helt tilfeldig så skal ho på ferie til akkurat det samme stedet som meg på den samme tiden, så fant ut at jeg like så godt kunne se hva som skjer videre.

Endret av shermann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det hele avhenger av foreldrene deres, spesielt hennes. Noen foreldre reagerer kraftig på at noen er sammen med noen under den seksuelle lavalderen og anmelder umiddelbart dersom de får vite det. Mens andre igjen tenker mer over det og lar det gå som det går.

 

Veldig viktig å poengtere her at det er ikke ulovlig å være sammen med noen, selv om de er under den seksuell lavalder. Det som er straffbart, er seksuell omgang med en mindreåring.

 

Mine foreldre er fryktelig strenger, jeg ble sammen med en mann på 25 år fire mnd før jeg ble 17, det ble rabalder ut av det hele, og de trua med at jeg måtte flytte hjem og slike ting. Prøvde å forby meg å være sammen med han, men det fungerte ikke. De kom også med at dersom jeg hadde vært femten, hadde de anmeldt han. De tror jo selvfølgelig at det er ulovlig å være sammen med noen, og mente jeg løy da jeg sa det var den seksuelle lavalderen og det seksuelle som var straffbart og ikke selve forholdet. Og siden det er 2 mnd til hun blir 16, så tviler jeg på at rettsvesnet orker å bruke mye tid på en slik sak :)

 

Selvfølgelig, det beste du gjør er jo å vise forståelse og vente med sexen til hun er blitt gammel nok, men det er fryktelig lett å komme å si nå, for når kåtskapen henger over deg, forsvinner fornuften og hjernen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Martin 20År

Er i nesten samme situasjon som deg. Jeg ble sammen med ei på 15år. Selv er jeg 20 åR. Etter loven kan en ha sex med en under 16år dersom begge er under 16 eller omtrent jevnbyrdes i alder og utvikling. Så 17 og 15 hadde nok godt bra. Men ikke en 20åring med en 15 åring.

 

Hun jeg er sammen med nå ble interessert i meg for 2år siden. Da var jeg selv i forhold til en jevnaldrende da. Men vi utvilket at vi snakket med hverandre, som ble et venskapsforhold. Så ble jeg interessert i hun. Men jeg må inrømme at jeg undertrykket mine følelser lenge på grunn av alderen.

 

Tilslutt bestemte jeg meg for å heie på kjærligheten. Jeg valgte å bli sammen med hun. Men da jeg ble sammen med hun. Var jeg veldig ærlig og rett frem. At jeg ville det skulle bli et seksuelt forhold. Men at jeg ikke ville ta intitativ til sex, det fikk hun gjøre og hun måtte være 100% sikker på hun ville. Jeg fortalte også at jeg fortrakk at hun gikk på p piller siden det var sikrest graviditetsmessig. Det var hun enig med meg. Dette var det vi snakket om første dag vi var sammen etter første date.

 

Den dagen begynte hun på p piller. Selv hadde jeg kjøpt p piller til hun på nettet som en midlertidig løsning til hun fikk resept hos lege. Min kjæreste som har et åpent forhold til sin mor fortalte at hun hadde begynt på pillene (men ikke at hun fikk det over nettet). Hennes mor er mest åpen for forholdet. Hun sier at hun ikke liker om vi skal ha sex. Men ikke kan hindre det. Så lenge vi er åpene med prevansjon skal jeg få lov til å overnatte hos hun. P pillene ligger åpent på badet så moren kan sjekke at hun har husket å ta pillen. Hun begynte en Tirsdag. Etter 11 dager en Lørdag når jeg besøkte hun. Spurte hun meg om jeg ville overnatte. Siden den dagen har vi pult som ville kaniner dette er 5 uker siden i går

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...