Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

19åring kjæreste med 15åring


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde jeg vært faren til jenta, skulle jeg ha banket dritten ut av deg.

Vet ikke hva slags erfaringer du har, men det pleier å kreve to personer for å prøve å ha sex.

 

Hvis du har samme hjernekapasitet som avataren din, så kan jeg skjønne at du skrev det der. Mener at hvis jeg hadde funnet ut av datteren min hadde hatt et forhold til en 19 åring, da hadde det klikket for meg.

 

Hadde jeg vært faren til jenta, skulle jeg ha banket dritten ut av deg.

Næmmen så TØFF du er da!

 

Hva har dette med tøff å gjøre?

Lenke til kommentar
Hva har dette med tøff å gjøre?

Om du leser mellom linjene ser du kanskje ordet "idiot" der.

 

Hvorfor ikke staffe datteren din istedet?

Eller deg selv. Man må jo ha vært en forferdelig far for at noe slikt kan kunne skje, ikke sant? TO UNGDOMMER SOM HAR SEX, liksom.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Hva har dette med tøff å gjøre?

Om du leser mellom linjene ser du kanskje ordet "idiot" der.

 

Hvorfor ikke staffe datteren din istedet?

 

Forklar meg...

 

Hva har dette med tøff å gjøre?

Om du leser mellom linjene ser du kanskje ordet "idiot" der.

 

Hvorfor ikke staffe datteren din istedet?

 

Jenter veit ikke bedre i den alderen. Gutter på 18-19 år veit å utnytte dette.

Lenke til kommentar
Femten år gamle jenter er da slettest ikke merkbart dårligere stilt mentalt enn gutter tre år eldre enn dem. Om din femten år gamle datter hadde brukt kokain eller bedrevet herværk, hadde du da også måtte lagt skylden på noen andre?

 

Godt mulig jeg hadde gjort det. Hvis hun hadde vanket rundt med dårlige miljøer, hengt med dårlige venner. Mye man kan bli påvirket av hvis venner gjør det.

 

 

Jenter på 15 år har såvidt begynt på ungdomslivet. Gutter på 19 år er ferdig med ungdomslivet. Unntaket er rånerene som aldri blir voksne.

Lenke til kommentar
Femten år gamle jenter er da slettest ikke merkbart dårligere stilt mentalt enn gutter tre år eldre enn dem. Om din femten år gamle datter hadde brukt kokain eller bedrevet herværk, hadde du da også måtte lagt skylden på noen andre?

 

Godt mulig jeg hadde gjort det. Hvis hun hadde vanket rundt med dårlige miljøer, hengt med dårlige venner. Mye man kan bli påvirket av hvis venner gjør det.

Dårlig miljø? Påvirket av venner og gruppepress? Du vet slikt bare er unnskyldninger fra ungdommer som gjør ting galt. Dem vet hva dem gjør, tar egne valg. Du er naiv om du tror noe annet

 

Og gå i en 10klasse og si at 15år gamle jenter ikke vet hva dem driver med, og at dem utnyttes ved å knipse i fingerne. Dem er sikkert helt enig :roll:

 

Vel, jeg er eldre.

Du virker mer som en 13-14-15åring som er lei av at dem eldre guttene stikker av med jentene på din alder

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

pizzatrance: Tror du at jenter på 15 er så dydige? Jeg hadde når jeg var 16 og når jeg var 19 sex med 15 år gamle jenter og ingen av de var jomfru fra før av. Ganske vanlig å starte med sex i den alderen. Selv var jeg ganske lite erfaren selv på begge de to tidspunktene.

 

Det er allmenkunnskap at gutter modnes tregere enn jenter.

 

Men, men. Håper du ikke får unger siden vi virkelig ikke trenger enda flere dårlige foreldre. Dog det virker ikke som du er spesielt gammel, eller at du får deg spesielt mye, så det er vel ikke noe fare for det med det første :p

Lenke til kommentar
pizzatrance: Tror du at jenter på 15 er så dydige? Jeg hadde når jeg var 16 og når jeg var 19 sex med 15 år gamle jenter og ingen av de var jomfru fra før av. Ganske vanlig å starte med sex i den alderen. Selv var jeg ganske lite erfaren selv på begge de to tidspunktene.

 

Det er allmenkunnskap at gutter modnes tregere enn jenter.

 

Men, men. Håper du ikke får unger siden vi virkelig ikke trenger enda flere dårlige foreldre. Dog det virker ikke som du er spesielt gammel, eller at du får deg spesielt mye, så det er vel ikke noe fare for det med det første :p

Dydig er en ting, naiv er noe annet. Selv om ei på 15 år kanskje virker moden er hun forsatt kun 15 år! Og jeg har veldig vanskelig å se at pizzatrance blir dårlig forelder fordi han bryr seg om barna sine. Du kunne ha spart deg for den siste delen. Det går kun på Pizzat. som person og bidrar lite til diskusjonen.

Lenke til kommentar
Og jeg har veldig vanskelig å se at pizzatrance blir dårlig forelder fordi han bryr seg om barna sine.

Hvordan klarer du å vri det vi har sagt om at det er dumt å banke "banke dritten ut av" en gutt for å ha hatt konsensuell sex med en tre år yngre jente og at det er idiotisk å påstå at det så godt som alltid må være noen andre som må ta skylda om noen som er under 16 gjør noe dumt til at vi mener det er dumt å bry seg om barna sine?

 

Det er ærlig talt den stussligste stråmannen jeg har sett på lenge.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Hvordan klarer du å vri det vi har sagt om at det er dumt å banke "banke dritten ut av" en gutt for å ha hatt konsensuell sex med en tre år yngre jente og at det er idiotisk å påstå at det så godt som alltid må være noen andre som må ta skylda om noen som er under 16 gjør noe dumt til at vi mener det er dumt å bry seg om barna sine?

 

Det er ærlig talt lenge siden jeg har sett en så stusslig stråmann.

Regner med det var en overdrivelse og det han ville fram til var at han ikke hadde tolerert at datra fant seg en som var såpass mye eldre. Nå er det vel snakk om 4 år og det er en del når man er under 20!!!

 

Nå var den setninga di rimelig lang, så jeg vet ikke helt om jeg skjønte hva du ville fram til. Mitt poeng er uansett at ei på 15 vil kanskje føle seg moden og tenke at det er greit å ha sex og være sammen med en som er 4 år eldre. Men, hun er bare 15 år! Når hun blir eldre vil hun sikkert innse at hun var ikke så moden som hun trodde, men naiv og ikke skjønte konsekvensene allikvel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...