Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

19åring kjæreste med 15åring


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vent i 2 måneder. Er dere glad i hverandre, så går det helt fint, selv om dere kanskje har litt lyster begge 2 :) Men for all del, du må gjerne bare kjøre på også, jeg ser ikke problemet egentlig, dersom dere som sagt er glad i hverandre.

 

Og om dere skulle ha sex nå, og hun finner ut om et par måneder at hun faktisk vil anmelde deg, så blir det vel bare hennes ord mot ditt ? Klarer vel ikke presse frem noe bevis på at dere hadde sex, hvis det er gått et par mnd siden?

Lenke til kommentar
Hei,

har tidligere likt mange andre jenter på min samme alder, men falt for denne 15åringen under en fest jeg var på. Egentlig ville jeg aldri ha gått etter noen som var såpass mye yngre enn meg, men hun virker mye mer voksen enn alderen tilsier.

 

Føler egentlig at vi er på samme modningsnivå også, siden jeg spilte mye data osv før ble det ikke så mye sosialt i helgene osv, men det har det blitt nå.

 

Og ja, jeg har sjans på jenter på min egen alder, men smilet hennes,sjarmen,personligheten hennes gjør at jeg liker ho veldig godt når man ser bortifra alderen.

 

Det jeg lurer på er siden den seksuelle lavalderen i Norge er 16år, ville det kunne blitt noe problemer med et seksuelt forhold til hun på 15år da? Hun blir 16 om cirka 2 måneder.

 

Hadde jeg vært faren til jenta, skulle jeg ha banket dritten ut av deg.

Lenke til kommentar

Mange som tror at vi hadde sex da, så vet ikke om det kan bli brukt imot hvis jeg sier at vi ikke hadde det. Menmen.

 

Og jeg har sagt det til vennene mine at det nesten skjedde, så jeg kunne ikke ha nekta for at det skjedde noe i retten eventuelt...

 

Men synes jeg tenker litt mye på konsekvenser nå, tror jeg får chille litt mer..

Endret av shermann
Lenke til kommentar
Ja vet, men vi skulle egentlig ha sex på den første festen. Men ho var trang når vi prøvde, så jeg valgte å ikke prøve noe mer... Betegnes dette som sex da?

 

Forstår egentlig ikke tankegangen din jeg, (må være seint på kvelden dette for meg). Altså du hadde pult henne på festen hvis hun ikke hadde vært trang. Sorry, men nå er jeg slem som faen, men du høres ut slik: siden det ikke ble noe på festen så klarer du ikke å få henne ut av hodet, du må bare naile henne, men er redd for hva som skjer hvis hun er en bitch og anmelder deg (da kjenner du ikke henne godt som du tror) på en annen side, når vet man slikt, når kjenne rman en person såpass tiogme etter veldig lang tid.Få den sexen med henen ut av hode ditt for nå, og heller snakk med henne og ikke henvende deg på et forum om hjelp til å naile en 15 åring fordi det er akkurat slik du høres ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...