Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

19åring kjæreste med 15åring


Anbefalte innlegg

Hei,

har tidligere likt mange andre jenter på min samme alder, men falt for denne 15åringen under en fest jeg var på. Egentlig ville jeg aldri ha gått etter noen som var såpass mye yngre enn meg, men hun virker mye mer voksen enn alderen tilsier.

 

Føler egentlig at vi er på samme modningsnivå også, siden jeg spilte mye data osv før ble det ikke så mye sosialt i helgene osv, men det har det blitt nå.

 

Og ja, jeg har sjans på jenter på min egen alder, men smilet hennes,sjarmen,personligheten hennes gjør at jeg liker ho veldig godt når man ser bortifra alderen.

 

Det jeg lurer på er siden den seksuelle lavalderen i Norge er 16år, ville det kunne blitt noe problemer med et seksuelt forhold til hun på 15år da? Hun blir 16 om cirka 2 måneder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal noe til å være på samme "modenhetsnivå" som en femtenåring når du er 19, samme hvor mye sosial aktivitet du har forsømt, synes nå jeg.. Ville ventet, så du har ditt på det rene i alle fall - at hun sier hun er klar behøver ikke å bety nettopp dét.

Lenke til kommentar

Finnes egenetlig ikke noe fasit svar på dette mat. En bruker sier til deg kjør på en annen soer vent med det osv. Blir mye frem og tilbake. Jeg er en av dem som iser, vent, du klarer å holde ut i 2 måneder da, man du er vel ikke så desperat.

 

Hadde det vært at du var 24 og damen 20 null, problem. Men 15 og 19år det er forskjell der gitt.

Lenke til kommentar

Hva med å gjøre som du vil? Hvis hun har så god personlighet så tror jeg neppe hun anmelder deg for det eller roper det ut til potensielle anmeldere. Er ikke noe galt i alderen heller, det er noe du velger selv og bør gi faen i hva andre sier noe om. Du trenger ikke unnskylde det med at hun er så moden og slikt. Been there, done that, for det er det ingen som tror på uansett, bortsett fra degselv. Om du er usikker på henne så får du vente, men da bør du også revurdere det du sier om at ho har så god personlighet, for da kjenner du henne ikke godt nok

Lenke til kommentar

Det at det er 4 års forskjell mellom dere skal ikke ha noe å gjøre. Selvfølgelig så har du automatisk mer livserfaring og generell erfaring enn vedkommende, men det betyr jo ikke at hun ikke er moden fordi om personen er litt ung. Om du faktisk har det fint med denne personen, skal du bare gjøre som du SELV vil!

Lenke til kommentar

Er ikke jeg som er usikker da, er moren min. Hun sov over her en dag og etter det har ho sagt at jeg ikke kan være sammen med ho fordi jeg kan bli anmeldt osv.. og at ho ikke vil ha rykte på seg for at det sover over 15 åringer her.. :roll:

 

Greia er egentlig at vi nesten har hatt samleie, hadde alt bortsett fra det på den første festen, men valgte å stoppe før vi hadde blitt bedre kjent.. Så derfor tenker jeg at hvis vi blir sammen nå og senere slår opp og hun skal være bitch, kan hun anmelde meg for det som tidligere har skjedd på den festen selv om vi nå venter til hun har blitt 16 år med å ha sex?

 

Eller at jeg glemmer ho, og at ho dermed glemmer det som har skjedd.. og dermed har jeg alt på mitt rene.

 

Problemer at vi har vært sammen mye etter alt dette, og vært klina osv på hver fest etter dette, så er litt vanskelig å glemme ho...

 

Huff, får finne ut hva jeg gjør. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...