bartefrue Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg har fått en forespørsel om å ordne 90-tallsmusikk (eller sent 80-tall) til et bryllup, og jeg lurte på om noen hadde forslag til artister eller sanger som jeg kan laste ned? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Ulovlig nedlasting er ikke tillatt. Forøvrig anbefaler jeg deg å søke. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) å bruke ordet 'laste ned' er vel ikke så veldig populært her. Uansett: Night Ranger - Sister Christian = feteste 80'talls låta som finns! Desuten finns det vel tråder om slik musikk fra før av? Endret 26. juni 2008 av Dalh Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) hva faen er det dere snakker om? bartefrue sier jo ingen steds at hun skal laste ned noe på ulovlig vis? dessuten så spurte bartefrue ikke om "kan jeg laste ned musikk på ulovlig vis?", så jeg foreslår vi holder oss til tema. Antioch Arrow, Jenny Piccolo, Swing Kids, Heroin og Unbroken er jo alle golden Endret 26. juni 2008 av indietrash Lenke til kommentar
bartefrue Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 hva faen er det dere snakker om? bartefrue sier jo ingen steds at hun skal laste ned noe på ulovlig vis? dessuten så spurte bartefrue ikke om "kan jeg laste ned musikk på ulovlig vis?", så jeg foreslår vi holder oss til tema. Antioch Arrow, Jenny Piccolo, Swing Kids, Heroin og Unbroken er jo alle golden Takk indietrash! Greit å ha noen som ikke "hopper" til konklusjoner:) Jeg laster jo faktisk ned fra itunes, men det begrensede utvalget går meg på nervene noen ganger:S Takk for forslagene, sjekker dem ut med en gang. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Pulp f.eks.? Det er saker. Common People og Disco 2000 er jo bra valg. Ellers blir sangvalgene mine bare preget av "obskure" rockeklassikere mer eller mindre, så jeg sparer meg selv og deg for bryet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå