amiganostalgia Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Har sett veldig lite kabinetter med rødt lys eller så. Nvidia kjører jo mange kabinetter med grønt. ATI er veldig rødt forøvrig. Synes Rødt er fargen isåfall, ut av r/g/b. Gult er ikke så kult. Lilla eller rosa for ett dame kabbis, oransj er smell fett vil jeg tro. Men RØDT blir det. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Kan se ut somd et blir rødt ja, men er ikke for jeg er noen ATI fan for å si det sånn Eneste gode ati kortet er x550 Endret 4. juli 2008 av Masterfifty Lenke til kommentar
camxer Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Forresten, hvilken farge vil dere ha på fug/silikon/lim? Trodde at klar marin og teknikk limfug var lik den i andre farger, men det er ikke tilfellet. Hvis dere klarer å leve med svart så er glass silikon den beste løsningen. Har dere allerede kjøpt klar marin og teknikk, er det bare å ta med kvittering så får dere bytte eller penger tilbake:) Any updates? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Nok bildet av det i allefall. Ser ut som et veldig greit kabinett å modde, lykke til. Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Nei, blir litt lite med updates framover. Mandag drar jeg til Oslo en uke, og deretter stikker Kjetil på hytta for å hogge ved... Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Nei, blir litt lite med updates framover. Mandag drar jeg til Oslo en uke, og deretter stikker Kjetil på hytta for å hogge ved... Skal ta ned psuen fra thomas idag trur jeg, så jeg kan teste hvilken av delene som funker. Det som gjenstår: Vi vet hvem vi kan kjøpe plexi hoss, men vi må finne ut pris så vi vet hvilken vi skal kjøpe av. Jeg skal mest sannsynlig dra til biltema, clash olsen, bilextra Ol. En av dagene i uka og se på frostvæske, vil bli en liten update med hvordan av de jeg finner kule vi skal bruke. Vi må få kjøpt "Lim" silikon, hvit eller svart? Å vi må slipe litt på kabinettet, vi må finne metall etsende lakk. Hvilken farge? Vi stemmer for plane svart men vis dere har noen gode ideer? Jeg skal som sagt teste hvordan vifter og skjermkort som virker? Installere ubuntu kanskje? Kan vise dere et bilde av tenkt køleløsning: Vi tenker psu viften og 2 vifter (80mm) bakpå som vill suge luft inn i kabinettet, de 2 viftene på toppen (120mm) vill suge luft ut av kabinettet og en eller to vifter under som også suger luft inn i kabinettet. Mvh Kjetil Endret 6. juli 2008 av Masterfifty Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Dere bør ha føtter på PC'en da Hvis ikke hjelper ikke viftene i bunn noe Men det har dere vel allerede tenkt ut. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Dere bør ha føtter på PC'en da Hvis ikke hjelper ikke viftene i bunn noe Men det har dere vel allerede tenkt ut. Hehe, ja glemte å si det. Fulgte faktisk med føtter på kabinettet vi kjøpte, men vil nokk modifisere de litt høyere, ihvertfall vis det blir 2 120mm. Slipper den lyden at viftene ikke får nokk luft Lenke til kommentar
camxer Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Siden den klare marin og teknikken er ikke den samme som de med pigment, så ville jeg anbefalt å gå for noe som heter glass silikon (står på tuben at den brukes til akvarier osv) men den er kun i svart (syntes at det kommer til å passe ganske bra med rød da) Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Siden den klare marin og teknikken er ikke den samme som de med pigment, så ville jeg anbefalt å gå for noe som heter glass silikon (står på tuben at den brukes til akvarier osv) men den er kun i svart (syntes at det kommer til å passe ganske bra med rød da) Høres fint ut, vet du hvor man kan se etter sånt? Lenke til kommentar
camxer Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 obs bygg for eksempel, men dere finner det nok hos andre byggevarekjeder som monter osv. Hvis ingen av dere har et akvarium, så kan det være en tanke å stikke innom en dyrebutikk og se hvordan de har limt det:) Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Beklager at det blir få oppdates, men er som sagt det med at Thomas er i Oslo Men bare fortsett og vote hvilken varge dere foretrekker på "vannet"! Og skal vi painte metallet plain svart eller har dere noen andre stilige ideer? Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 "var på BilXtra idag de hadde bare blå vindusspyle væske!" ingen kjølevæske Det kosta 30kr før 4l lys blå & 35kr før lysere blå meed sitron lukt Sitron blir vell best eller? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg tror nok lime-lukt blir bedre med det kabinettet. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Vurdere og google jordbær å blåbær lukt åssa Men det va vindusvæske de hadde dær, skal se når æ gidd biltema & clas Ohlson Endret 9. juli 2008 av Masterfifty Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Tror du burde gå for kjøleveske, etter som spyleveske er ganske serkt og kanskje bryter ned silikonen eller noe. vist ikke kunne dere jo brukt brus? eller sprit ( blir kanskje litt dyrt) men "Frost" er det en veldig fin farge på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå