camxer Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Kan være en tanke å kjøpe konsentrert frostvæske slik at dere kan selv bestemme farge"styrken", med mindre dere er fornøyd med fargen til ferdig blandet frostvæske:) Hvis dere har anledning til å stikke innom bilextra (hvis det er en i nærheten) så finner dere det meste til en grei pris (men grønt frostvæske er dyrt uansett). Angående det med å få det tett så gjentar jeg meg selv og anbefaler dere casco sin marin og teknikk lim/fug. Den er lagt til bruk over/under vannlinjen på båt og herder til og med under vann(ikke at det er så viktig i deres tilfelle) Synd at dere bodde ikke nærmere stavanger, fordi da kunne jeg sponse en 300ml tube hvis dere stakk innom obs bygg;) Endret 2. juli 2008 av camxer Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Vi teller votes Blå= 4 Rød= 5 Grønn= 3 wtf? Svart: 1 Vil bli oppdatert! Endret 4. juli 2008 av Masterfifty Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Svart Svart? da ser det bare ut som noe grums Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 RED! Eller.. Grønn. Gult! Nei, grønt. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Blå er så standard.. Gå for noe spesielt, som turkis, eller grønn. Endret 2. juli 2008 av Redneck Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 RED! Eller.. Grønn. Gult! Nei, grønt. Eh... tenke tenke Tar det som en grønn? Keep it coming guys! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg sier grønn ja. hadde en liten schizofren (hvordan i Hel***e skrives det?) tanke. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) jeg og moffe har da stemt rød vis noen lurer på hvorfor det er 2 stemmer der!, men er lett påvirkelig Svart? Tilbake til fylle på bensin stadiumet? Endret 2. juli 2008 av Masterfifty Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Rød kan bli virkelig fett det.. Men liker grønn også. Hvordan farge skal dere ha på kabinettet? Kan ha litt å si det også. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Bortsett fra plexi glassene mener du? Hadde vært litt kult å lakkere de etter hvilke farger vi finner ut vi skal ha... Og sette i noen led lys er katoder i den aktulle fargen. Vis noen selger svarte katoder pm meg... Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Blå Får sånn vann-aktig preg da tenker jeg, det er ganske fint, og jeg synes det passer best til dette prosjektet. Grønt også kan være noe, men jeg setter en finger på blå Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 update kommer idag, har problemer med minnekortlesern min. Så får ikke inn bildene enda men vi drar ned til Masterfifty seiner idag og skriver hele updaten. Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 update kommer idag, har problemer med minnekortlesern min. Så får ikke inn bildene enda men vi drar ned til Masterfifty seiner idag og skriver hele updaten. Blir bra med en update nå ja Kjøpt kjølevæske eller? Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 update kommer idag, har problemer med minnekortlesern min. Så får ikke inn bildene enda men vi drar ned til Masterfifty seiner idag og skriver hele updaten. Blir bra med en update nå ja Kjøpt kjølevæske eller? nei, vi har ikke bestemt oss for fargen enda Men skal sykle imårra innom: Biltema, clas ohlsson, bilextra, obs bygg Vi skal se etter: kjølevæske, metall etsende maling, maling, andre ting vi kan trenge som vi ikke visste vi trengte Holder på å skrive update nå Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 mørk mørk rød, er en av mine favoritt farger.. etter mørk grønn. =) men mørk rød hadde bare blitt rått i en pc =) Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 mørk mørk rød, er en av mine favoritt farger.. etter mørk grønn. =) men mørk rød hadde bare blitt rått i en pc =) Fikk grønnt lys som kobles til med 4pin idag hoss mhsalangli så tipper litt mot grønn... Får se om vi finner litt konsentrert/mørk kjølevæske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå