Kjetil.. Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Vi liker BRÅK! Min pc bråker mer enn din pc Fisk (?) 0.o Blir vell jævli mot fisken ? Stenge den inne i 2cm, og totalt er det bare ti liter så... 250hk kjempemotor funker sikkert kjempebra! Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Fisk blir nokk uaktuelt... Regner med vi kan begynne ide myldre/prøve oss frem med farger imorgen/onsdag, greit å få jort det før kabinettet kommer. Ka e mest fun: Teste farger Vs Slakter kabinett Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 kunne vært stilig, men gidder ikke å ha et j***a akvarie rundt PC'n. Midt i en BF2 runde dør jeg idet jeg prøver å mate fiskene, liksom Slakte kabinett er artigst, jaaaaaaaa!!!!!! Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 UBLANDET solbær saft kan være svaret på livets gåte... Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 UBLANDET solbær saft kan være svaret på livets gåte... Blir ikke det veldig mørkt da? Men det er jo værdt å teste xD Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hm jeg vet ikke helt, men viss blanding blått og rødt for å få en lilla farge innimellom der. Kanskje det kunne gått an å høre med noe lokal maleklubb, evt. proffe taggere. Jeg vet sannelig ikke helt, hvem er det som har peiling på slikt? Tenker da på hva slags væske dere skal bruke osv. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Kan vell prøve høre med noen malings folk, Saft blir vell ytterst lite gjennomsniktig da (!) Datakjeden er fetttræg og levere, en uke siden vi bestillte Men når det kommer blir det nokk en update Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 ^^ Vanskelig å få kabinettet tett nok da xD Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 ^^ WTF? blir litt vanskelig med noe som "can do things we thought impossible" xD Men det blir nok som sagt en farge update snart! kanskje i morgen ....(?) Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Skal ihvertfall prøve å få det til imorgen Lenke til kommentar
camxer Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) 10 liter vann?Kabinettet kommer til å bli sinnsykt tungt. Hehe, bruker selv et chieftech dragon fulltower med vannkjøling og den klarte å nå 24kg på baderomsvekten Er lenge siden jeg har gitt opp å gå på evnt. lan med pc'en min og vekten på kabinettet var en av grunnene. Ellers må jeg si at dette blir nok et spennende prosjekt:) Hvis dere lurer på hva bør brukes til å gjøre "vanntanken" tett, så er det bare til å gå til en litt større dyrebutikk eller stikke innom en byggevarebutikk som selger casco sin marin og teknikk lim/fug som fås i klar, svart og div andre farger (vet iallefall at obs bygg har den) Kunne vært en tanke å montere vannkjøling (følge temaet). Kan donere vannblokk til skjermkortet iallefall:) Edit: Angående farger, hva med å bruke frostvæske? Du kan få det i blå, grønn og rød farge. En god ting er at dere slipper å tenke på bakterier og algevekst etter dette. Endret 1. juli 2008 av camxer Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Kan ingenting om vannkjøling, men kan alltids sette meg inn i det. Moffe har litt mer peiling. Takk for tipset med og få dette tett! Vimå prøve hoss frem og det er bra å ha flere alternativ! Ved frysevæske? Vet de har 5 liters tanker med blå og rød... Det kan faktisk være en god ide for det er ikke like sterk farge. Kan også legge til at vi er i kontakt med brukeren mhsalangli på forumet som hadde flere ting han kunne sponse med. Vi takker for dette og beklager for treig update men vi venter på kabinettet og undersker litt hvor og få takk i plexi plater og hvordan farge vannet. Min far kunne skaffe plexi men han foreslo et litt dyrere materiale som kunne borres og sages i uten spesial verktøy. Faren til Moffe kjente noen glassfolk så vi har flere alternativer Pluss at pappa snakket om at han hadde en ekstra hardisk fra pcn som krasja... Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Kan ingenting om vannkjøling, men kan alltids sette meg inn i det. Moffe har litt mer peiling. Takk for tipset med og få dette tett! Vimå prøve hoss frem og det er bra å ha flere alternativ! Ved frysevæske? Vet de har 5 liters tanker med blå og rød... Det kan faktisk være en god ide for det er ikke like sterk farge. Kan også legge til at vi er i kontakt med brukeren mhsalangli på forumet som hadde flere ting han kunne sponse med. Vi takker for dette og beklager for treig update men vi venter på kabinettet og undersker litt hvor og få takk i plexi plater og hvordan farge vannet. Min far kunne skaffe plexi men han foreslo et litt dyrere materiale som kunne borres og sages i uten spesial verktøy. Faren til Moffe kjente noen glassfolk så vi har flere alternativer Pluss at pappa snakket om at han hadde en ekstra hardisk fra pcn som krasja... Men da begynner det jo å blir bra Synes også at den kjølevæske-idèen var bra Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Passe farge å sånt Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Datakjeden ringte Thomas og imorgen drar vi til byen for og hente det! Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Edit:Angående farger, hva med å bruke frostvæske? Du kan få det i blå, grønn og rød farge. En god ting er at dere slipper å tenke på bakterier og algevekst etter dette. Jeg syns dette er den beste idèen så langt. Som sagt trenger vi ikke bry oss om bakterier o.l. Vi får "Raide" Hver eneste shell, esso og statiol etter rød frost-væske! Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Edit:Angående farger, hva med å bruke frostvæske? Du kan få det i blå, grønn og rød farge. En god ting er at dere slipper å tenke på bakterier og algevekst etter dette. Jeg syns dette er den beste idèen så langt. Som sagt trenger vi ikke bry oss om bakterier o.l. Vi får "Raide" Hver eneste shell, esso og statiol etter rød frost-væske! Rød? Trudde vi skulle ha blå!? EDIT: pwned by moffe on msn, blir nokk rød Endret 2. juli 2008 av Masterfifty Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 ja, ja... som sagt: får se. Hva tror dere blir stiligst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå