Gå til innhold

"Våte Drømmer" worklog kommentarer, vote pågår!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan være en tanke å kjøpe konsentrert frostvæske slik at dere kan selv bestemme farge"styrken", med mindre dere er fornøyd med fargen til ferdig blandet frostvæske:)

 

Hvis dere har anledning til å stikke innom bilextra (hvis det er en i nærheten) så finner dere det meste til en grei pris (men grønt frostvæske er dyrt uansett).

 

Angående det med å få det tett så gjentar jeg meg selv og anbefaler dere casco sin marin og teknikk lim/fug. Den er lagt til bruk over/under vannlinjen på båt og herder til og med under vann(ikke at det er så viktig i deres tilfelle)

 

Synd at dere bodde ikke nærmere stavanger, fordi da kunne jeg sponse en 300ml tube hvis dere stakk innom obs bygg;)

Endret av camxer
Lenke til kommentar
update kommer idag, har problemer med minnekortlesern min. Så får ikke inn bildene enda men vi drar ned til Masterfifty seiner idag og skriver hele updaten.

Blir bra med en update nå ja :)

 

Kjøpt kjølevæske eller?

 

 

nei, vi har ikke bestemt oss for fargen enda ;)

 

Men skal sykle imårra innom: Biltema, clas ohlsson, bilextra, obs bygg

 

Vi skal se etter: kjølevæske, metall etsende maling, maling, andre ting vi kan trenge som vi ikke visste vi trengte :D

 

 

 

Holder på å skrive update nå ;)

Lenke til kommentar
mørk mørk rød, er en av mine favoritt farger.. etter mørk grønn. =)

 

men mørk rød hadde bare blitt rått i en pc =)

 

 

 

Fikk grønnt lys som kobles til med 4pin idag hoss mhsalangli så tipper litt mot grønn...

 

Får se om vi finner litt konsentrert/mørk kjølevæske

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...